Gospodarka » Bezpieczeństwo

Rusza druga edycja akcji "Poleć sprawdzone ubezpieczenie" Liberty Direct

Od stycznia rusza kolejna edycja akcji „Poleć sprawdzone ubezpieczenie” organizowanej przez Liberty Direct. Dzięki udziałowi w promocji Klienci firmy za każde skuteczne polecenie polisy komunikacyjnej kolejnej osobie otrzymają nagrodę pieniężną w wysokości od 50 do 100 zł.

Z kolei osoby, które w wyniku polecenia zdecydują się na kupno ubezpieczenia - zniżkę na polisę analogicznej wartości. Program rekomendacji OC i AC potrwa do końca marca 2011r. Liberty Direct można polecać znajomym bez ograniczeń i zyskiwać w związku z tym dowolną liczbę nagród.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Z promocji można korzystać przez internet, jak i telefon, podając numer polisy Klienta polecającego Liberty Direct. Nagrody pieniężne będą przekazywane osobom polecającym firmę przelewem na wskazane konto jeżeli nowy Klient zawrze polisę, opłaci ją i nie wypowie w ciągu 30 dni.

„Promocja ‘Poleć sprawdzone ubezpieczenie' spotkała się bardzo dużym zainteresowaniem naszych Klientów. Z tego względu zdecydowaliśmy się ją przedłużyć. Cieszy nas to tym bardziej, że potwierdza wysoki poziom zadowolenia z oferowanych przez nas usług" - komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.

Wysokość nagród przyznawanych w promocji jest zależna od rodzaju ubezpieczenia zawartego przez nowego Klienta. Dzięki rekomendacji firmy można zyskać 50 zł - w przypadku, gdy nowy Klient kupi OC lub 100 zł - gdy zdecyduje się on na kupno pakietu OC i AC. Klienci korzystający z rekomendacji otrzymują analogiczne zniżki na polisy.

Liberty Direct jest jednym z najszybciej rozwijających się w Polsce ubezpieczycieli oferujących polisy przez Internet i telefon. Według rankingu[1] dziennika „Rzeczpospolita" ubezpieczyciel ma najlepsze stawki OC dla samochodów używanych na rynku. W przypadku nowych aut natomiast Liberty Direct znalazło się w rankingu na drugim miejscu rankingu. Firma ubezpieczyła już ponad 180 tys. pojazdów.

Dodatkowe informacje o firmie oraz programie „Poleć sprawdzone ubezpieczenie" można uzyskać na www.libertydirect.pl lub na Infolinii Liberty Direct pod numerem 1 95 21.

Liberty Direct jest jednym z najszybciej rozwijających się ubezpieczycieli w Polsce działających w systemie bezpośrednim - przez Internet i telefon. W 2009 roku przypis składki brutto towarzystwa wyniósł 87,4 mln PLN. Liczba Klientów firmy przekroczyła 140 tys. Oferta firmy obejmuje szeroki zakres ubezpieczeń komunikacyjnych dla Klientów indywidualnych - OC, AC, NNW, Assistance, Ubezpieczenie Szyb oraz Ubezpieczenia Mieszkaniowe. Jednym z kluczowych elementów strategii firmy jest oferowanie ubezpieczeń w dobrej cenie przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości usług w zakresie likwidacji szkód. W rankingu firmy doradczej Hewitt Associates - Najlepszy Pracodawca 2010 - Liberty Direct zajęło drugie miejsce w kategorii małych i średnich firm w Polsce oraz znalazło się pierwszej dziesiątce Najlepszych Pracodawców Europy Środkowej i Wschodniej. Towarzystwo należy do amerykańskiej Grupy Liberty Mutual.

www.libertydirect.pl

Liberty Mutual jest międzynarodową grupą ubezpieczeniową świadczącą kompleksowe usługi w 24 krajach Ameryki, Europy i Azji. Firma działa w Stanach Zjednoczonych od 1912 roku i jest na tamtejszym rynku jedną z największych instytucji ubezpieczeniowych, zajmującą 86 miejsce na liście Fortune 500. Liberty Mutual oferuje pełną gamę produktów ubezpieczeniowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Jednym z obszarów działalności biznesowej Grupy Liberty Mutual są ubezpieczenia komunikacyjne dla klientów indywidualnych. Od kilkudziesięciu lat grupa prowadzi działalność na rynkach międzynarodowych, w tym również w Europie. Jej produkty dla klientów instytucjonalnych oferowane są niemal na wszystkich rynkach europejskich, natomiast w segmencie klientów indywidualnych grupa Liberty Mutual obecna jest Portugalii, Turcji, Hiszpanii oraz Polsce.

www.libertymutual.com

[1] „Rzeczpospolita Moje Pieniądze" (wyd. 287, str. 1, 9.12.2010) „Koniec rozpieszczania niskimi cenami", Eliza Więcław



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Liberty Direct

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »