Gospodarka » Bezpieczeństwo
Rusza druga edycja akcji "Poleć sprawdzone ubezpieczenie" Liberty Direct
Z kolei osoby, które w wyniku polecenia zdecydują się na kupno ubezpieczenia - zniżkę na polisę analogicznej wartości. Program rekomendacji OC i AC potrwa do końca marca 2011r. Liberty Direct można polecać znajomym bez ograniczeń i zyskiwać w związku z tym dowolną liczbę nagród.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Z promocji można korzystać przez internet, jak i telefon, podając numer polisy Klienta polecającego Liberty Direct. Nagrody pieniężne będą przekazywane osobom polecającym firmę przelewem na wskazane konto jeżeli nowy Klient zawrze polisę, opłaci ją i nie wypowie w ciągu 30 dni.
„Promocja ‘Poleć sprawdzone ubezpieczenie' spotkała się bardzo dużym zainteresowaniem naszych Klientów. Z tego względu zdecydowaliśmy się ją przedłużyć. Cieszy nas to tym bardziej, że potwierdza wysoki poziom zadowolenia z oferowanych przez nas usług" - komentuje Rafał Karski, Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Liberty Direct.
Wysokość nagród przyznawanych w promocji jest zależna od rodzaju ubezpieczenia zawartego przez nowego Klienta. Dzięki rekomendacji firmy można zyskać 50 zł - w przypadku, gdy nowy Klient kupi OC lub 100 zł - gdy zdecyduje się on na kupno pakietu OC i AC. Klienci korzystający z rekomendacji otrzymują analogiczne zniżki na polisy.
Liberty Direct jest jednym z najszybciej rozwijających się w Polsce ubezpieczycieli oferujących polisy przez Internet i telefon. Według rankingu[1] dziennika „Rzeczpospolita" ubezpieczyciel ma najlepsze stawki OC dla samochodów używanych na rynku. W przypadku nowych aut natomiast Liberty Direct znalazło się w rankingu na drugim miejscu rankingu. Firma ubezpieczyła już ponad 180 tys. pojazdów.
Dodatkowe informacje o firmie oraz programie „Poleć sprawdzone ubezpieczenie" można uzyskać na www.libertydirect.pl lub na Infolinii Liberty Direct pod numerem 1 95 21.
Liberty Direct jest jednym z najszybciej rozwijających się ubezpieczycieli w Polsce działających w systemie bezpośrednim - przez Internet i telefon. W 2009 roku przypis składki brutto towarzystwa wyniósł 87,4 mln PLN. Liczba Klientów firmy przekroczyła 140 tys. Oferta firmy obejmuje szeroki zakres ubezpieczeń komunikacyjnych dla Klientów indywidualnych - OC, AC, NNW, Assistance, Ubezpieczenie Szyb oraz Ubezpieczenia Mieszkaniowe. Jednym z kluczowych elementów strategii firmy jest oferowanie ubezpieczeń w dobrej cenie przy jednoczesnym zachowaniu wysokiej jakości usług w zakresie likwidacji szkód. W rankingu firmy doradczej Hewitt Associates - Najlepszy Pracodawca 2010 - Liberty Direct zajęło drugie miejsce w kategorii małych i średnich firm w Polsce oraz znalazło się pierwszej dziesiątce Najlepszych Pracodawców Europy Środkowej i Wschodniej. Towarzystwo należy do amerykańskiej Grupy Liberty Mutual.
www.libertydirect.pl
Liberty Mutual jest międzynarodową grupą ubezpieczeniową świadczącą kompleksowe usługi w 24 krajach Ameryki, Europy i Azji. Firma działa w Stanach Zjednoczonych od 1912 roku i jest na tamtejszym rynku jedną z największych instytucji ubezpieczeniowych, zajmującą 86 miejsce na liście Fortune 500. Liberty Mutual oferuje pełną gamę produktów ubezpieczeniowych dla Klientów indywidualnych i instytucjonalnych. Jednym z obszarów działalności biznesowej Grupy Liberty Mutual są ubezpieczenia komunikacyjne dla klientów indywidualnych. Od kilkudziesięciu lat grupa prowadzi działalność na rynkach międzynarodowych, w tym również w Europie. Jej produkty dla klientów instytucjonalnych oferowane są niemal na wszystkich rynkach europejskich, natomiast w segmencie klientów indywidualnych grupa Liberty Mutual obecna jest Portugalii, Turcji, Hiszpanii oraz Polsce.
www.libertymutual.com
[1] „Rzeczpospolita Moje Pieniądze" (wyd. 287, str. 1, 9.12.2010) „Koniec rozpieszczania niskimi cenami", Eliza Więcław
Nadesłał:
Liberty Direct
|
Komentarze (0)