Moda » Bielizna
Idziemy ‘na swoje’
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Oczywiście, taka praca nie należy do łatwych i nie ma racji ten, kto uważa ‘bycie na swoim’ za sielankę. Własna działalność wiąże się z podejmowaniem ważnych decyzji, posiadaniem wiedzy z zakresu prawa i księgowości oraz łączeniem tego z zadaniami szeregowego pracownika. Można powiedzieć, że właściciel jednoosobowej firmy jest wszystkimi pracownikami jednocześnie. Naturalnie, inaczej jest w przypadku dużych przedsiębiorstw.
Na początku lat dziewięćdziesiątych ubiegłego wieku powstało wiele firm rodzinnych. Dla sporej rzeszy ludzi był to jedyny ratunek po zmianie ustroju, dla innych spełnienie marzeń o niezależności. Dziś, w dobie kryzysu, powody zakładania działalności gospodarczej są bardzo podobne. Nie jest łatwo znaleźć niszę na rynku, aby biznes miał dużą szansę przetrwać, dlatego ludzie prześcigają się w stwarzaniu sztucznych potrzeb. Przodownikiem w tym temacie jest oczywiście Japonia, ale i kraje europejskie starają się jak mogą. Szalenie modne stało się ostatnio raczenie się bąbelkową herbatą napakowaną żelkami, czy spijanie szybkiej kawy z dużego plastikowego kubka w popularnej sieci.
Ale są również tacy, którzy nie boją się dużej konkurencji- stawiają na coś pewnego i starają się konsekwentnie walczyć o swoją pozycję. Ludzie jedzą, piją, rodzą się i umierają, kupują ubrania, bieliznę itd. – to nie zmieni się nigdy. Na tej właśnie solidnej bazie opiera się każdy sklep spożywczy, knajpka, sklep dla dzieci, zakład pogrzebowy, czy hurtownia bielizny i odzieży. Potrzeba jednak dużej sprawności, aby taki biznes utrzymać, dlatego jedni stawiają na jakość towaru, inni na niską cenę (sprowadzając asortyment z zagranicy), a jeszcze inni starają się przyciągnąć klienta czymś nietypowym (stąd rosnąca popularność sklepów z wszelkiego rodzaju gadżetami).
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
brenna
|
Komentarze (0)