Technologie » Internet

Inotel działa na Facebooku

Inotel działa na Facebooku
Zobacz więcej zdjęć »
Gdzie szukać informacji o nowych promocjach operatora telekomunikacyjnego, telewizyjnych premierach i nowoczesnych technologiach? Gdzie można wystawić opinię dostawcy usług, zapytać, skomentować, a nawet przyłączyć się do fanów i współtworzyć profil ulubionej marki?

- Zauważyliśmy, że coraz więcej Internautów dzień w sieci rozpoczyna od odwiedzenia ulubionych serwisów społecznościowych.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Ponieważ zależy nam na otwartej komunikacji z klientami oraz osobami, których interesują nowinki ze świata telekomunikacji, rozrywki i sztuki postanowiliśmy otworzyć konto firmy na Facebooku, jednym z najbardziej popularnych tego typu portali w Polsce - mówi Jacek Augustyniak, szef marketingu Inotel.

Facebook to niecodzienne forum wymiany poglądów i opinii pomiędzy ludźmi dzielącymi wspólną pasję. Na coraz liczniejszych profilach firmowych podejmowane są dyskusje praktycznie na każdy temat - związany i niezwiązany z prowadzoną działalnością biznesową. Co najważniejsze, to zdecydowanie mniej inwazyjna forma komunikacji niż np. przesyłki reklamowe często z góry traktowane przez użytkowników jako spam. Właśnie dzięki temu publiczne profile firmowe dające możliwość swobodnej wypowiedzi zyskują coraz większą aprobatę Internautów.

Na stronie Inotela na Facebooku przeczytać można m.in. o szczegółach oferty, a także obowiązujących promocjach i konkursach. - Informowanie o akcjach marketingowych nie jest jednak głównym celem istnienia profilu firmy w serwisie. Oczywiście, będziemy zamieszczać materiały o promocjach, tak by Internauta mógł być na bieżąco z tym, co dzieje się w firmie, ale bardziej zależy nam na dialogu i wymianie poglądów na najważniejsze dla nas i użytkowników tematy - dodaje Jacek Augustyniak.

Wizerunku firmy nie można wypracowywać wyłącznie słowami. Niezbędne są konkretne działania, które dla odbiorców będą stanowić potwierdzenie wiarygodności promowanej marki. Najczęstszym błędem popełnianym przez firmy rozpoczynające przygodę z portalami społecznościowymi jest niekonsekwencja w działaniu. Dokonanie kilkunastu wpisów w ciągu paru tygodni, a następnie wielomiesięczna przerwa w aktywności. Jacek Augustyniak mówi: - Staramy się nie zamęczać czytelników zbyt często dodawanymi postami, ale pisać o wszystkim tym, co ważne nie rzadziej niż raz na dwa, trzy dni. Nie kopiujemy treści z naszej oficjalnej strony www, bo jest to niemile widziane przez Internautów, ale zamieszczamy ciekawe filmy, nowinki technologiczne oraz informacje o wydarzeniach ze świata filmu, sztuki i kultury.

Facebook pozwala wsłuchać się w potrzeby klienta i poznać jego oczekiwania, opinie, uwagi i zastrzeżenia. To niezwykle cenne informacje, których analiza pomaga odkryć zarówno mocne, jak i słabe strony firmy, a finalnie obrać kierunek rozwoju dopasowany do wymagań konkretnego użytkownika.

Z profilem firmy Inotel na Facebooku można zapoznać się pod adresem http://www.facebook.com/inotel.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

BEST image PR
http://www.bestimage.poznan.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »