Technologie » Internet

Intranet: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji

Platformy intranetowe stale zyskują na popularności. Wpływają nie tylko na bieżące funkcjonowanie organizacji, ale także na jej długofalowy rozwój. Eksperci Ideo i naukowcy Akademii Leona Koźmińskiego podjęli się usystematyzowania informacji w tym zakresie.

Systemy intranetowe stanowią kompleksowe wsparcie dla organizacji, bez względu na jej wielkość czy branżę, w której funkcjonuje. Na przestrzeni lat ukuł się mit, że jest to rozwiązanie przydatne tylko dla dużych korporacji. Paradoksalnie w mniejszych firmach intranet może dużo efektywniej usprawniać pracę i redukować koszty. Wraz z rozwojem technologii i wzrostem zaufania do niej, rozwiązanie to coraz skuteczniej podnosi efektywność biznesów, które je świadomie wykorzystują.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Brak wiedzy na temat procesu implementacji, rzeczywistych kosztów z nią związanych, jak i korzyści płynących z posiadania odpowiednio zaprojektowanego intranetu - to główne powody, dla których wciąż stosunkowo niewiele przedsiębiorstw wykorzystuje to narzędzie. Powyższe czynniki oraz potrzeba rynku w zakresie poszerzenia wiedzy popartej praktycznymi przykładami, były impulsem do stworzenia publikacji „Intranet: Skuteczna komunikacja wewnętrzna w organizacji.

W codziennej pracy staramy się budować optymalne kosztowo i funkcjonalnie systemy, które usprawniają działanie organizacji. Z naszego nastawienia na doradztwo wynika także chęć do dzielenia się wiedzą. Jednym z jej efektów jest między innymi ta publikacja.” – podsumowuje Urszula Kandefer, ekspert ds. systemów komunikacji wewnętrznej. „Chcemy, by dzięki niej czytelnicy wiedzieli, jak w pełni wykorzystać potencjał drzemiący w platformach intranetowych.”

Praktyczne porady w zakresie projektowania i wdrażania intranetów stanowią cenne wskazówki, które mogą wspomóc organizacje planujące wdrożenie systemu. Są one także bogatą bazą wiedzy dla instytucji planujących rozbudowę już posiadanych platform.

Interesującym uzupełnieniem tej wiedzy eksperckiej są wyniki badań, które przeprowadziliśmy wspólnie z Ideo. Wskazują kierunek, w jakim zapewne na przestrzeni najbliższych lat będą rozwijały się intranety”. – podsumowuje Grzegorz Mazurek, profesor Akademii Leona Koźmińskiego, współautor publikacji.

Badanie „Intranet jako platforma komunikacji wewnętrznej w firmie”, jest pierwszym tak kompleksowym projektem badawczym. Kierowane jest zarówno do pracowników, którzy na co dzień korzystają z narzędzi IT, ale i kadry zarządzającej, która najczęściej wprowadzanie takich narzędzi lobbuje.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Ideo

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »