Technologie » Telekomunikacja

IntraOut jako zunifikowana komunikacja w sektorze FMCG

IntraOut jako zunifikowana komunikacja w sektorze FMCG
Zobacz więcej zdjęć »
10 czerwca odbyła się konferencja poświęcona rozwiązaniom nowoczesnej komunikacji w FMCG. Zdaniem prelegentów zunifikowana komunikacja może pomóc graczom z tego sektora w budowaniu przewagi konkurencyjnej.

10 czerwca br. w warszawskim hotelu Kyriad Prestige odbyła się konferencja „Unified Communications – zunifikowana komunikacja w nowoczesnej firmie” skierowana do firm z sektora FMCG. Prelegenci prezentowali metody wspierania procesów biznesowych w tym sektorze dzięki łączeniu narzędzi i kanałów komunikacji w spójne środowiska.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Teoretycznie sektor szybko zbywalnych dóbr cechują wysoko rozwinięte procesy sprzedaży logistyki i analizy informacji. Firmy, które mają najsilniejsze marki i największy udział rynkowy, rzeczywiście dysponują najbardziej zaawansowanymi narzędziami wspierającymi sprzedaż – począwszy od aplikacji analitycznych, przez systemy wspomagające pracę mobilną, kończąc na narzędziach pozwalających wydajnie kontrolować procesy logistyczne i merchandising. Firmy mniejsze mają utrudniony dostęp do najbardziej zaawansowanych rozwiązań i nierzadko ten czynnik jest główną przeszkodą w ich rozwoju.

Zunifikowana komunikacja polega na udostępnieniu przedsiębiorstwom jednego, uniwersalnego rozwiązania, które może zapewnić środowisko do elastycznej, szybkiej, wygodnej i bezpiecznej komunikacji. Z reguły – tak jest w przypadku IntraOut, platformy zintegrowanej komunikacji prezentowanej na konferencji – takie uniwersalne rozwiązanie bazuje na przeglądarce internetowej. Dzięki temu użytkownik może z niego korzystać z dowolnego miejsca z dostępem do sieci, a więc nie tylko z komputera ale np. iPhona czy biznesowego telefonu komórkowego. W platformie udostępniane są zapisane dokumenty, skrzynka e-mail, komunikator, bazy kontaktów, kalendarze. Takie narzędzie wyposażone jest również w wirtualną centralę telefoniczną oraz internetowy telefon VoIP. Wszystko dostępne jest w ramach jednego portalu, oczywiście po uprzednim zalogowaniu się.

W czym sektor FMCG może upatrywać korzyści stosując zunifikowaną komunikację? Jak mówi Sylwia Piskorska z Edge Solutions, producenta platformy IntraOut, praktycznie wszystkie benefity da się przeliczyć na pieniądze. „Według badań Sage Research, w 200 osobowej firmie zunifikowana komunikacja pozwala zaoszczędzić dziennie 30 – 40 minut czasu pracy każdego pracownika. Inne źródła oszczędności wynikają z obniżenia kosztów połączeń telefonicznych nawet o kilkadziesiąt procent oraz znaczącego usprawnienia obiegu informacji, a to oznacza możliwość szybszej reakcji, lepsze procesy biznesowe, wyższą sprzedaż” – przekonuje Sylwia Piskorska prelegent konferencji. Lepsza komunikacja ma więc bezpośrednie przełożenie na wzrost efektywności i wydajności pracy oraz oszczędności operacyjne.

Zunifikowana komunikacja ma większe pozytywne przełożenie w przypadku firm o rozproszonej strukturze, bazujących na wielu pracownikach mobilnych, prowadzących sprzedaż w różnych kanałach dystrybucji i wykorzystujących złożone systemy obiegu informacji. Wiele firm z sektora FMCG spełnia te kryteria.

O platformie IntraOut
IntraOut to autorskie rozwiązanie Edge Solutions Sp. z o.o., świadczącego szeroki zakres usług konsultingu informatycznego na rynkach zagranicznych i w Polsce. IntraOut obejmuje szereg usług i narzędzi oferowanych w modelu SaaS, których celem jest wspieranie komunikacji biznesowej, organizacji pracy oraz obiegu informacji niezależnie od typu struktury organizacyjnej.

W ramach IntraOut dostępne są m.in. poczta elektroniczna, internetowy faks, telefonia VoIP, wbudowany komunikator, współdzielenie plików i kalendarzy, synchronizacja z telefonem, usługi centrali telefonicznej, możliwość prowadzenia telekonferencji, szyfrowanie wiadomości, wirtualna pamięć i inne usługi.

Z IntraOut korzystać można przez przeglądarkę internetową lub telefon biznesowy. System nie wymaga wdrożenia, ani zakupu sprzętu lub licencji na oprogramowanie – konieczne jest natomiast posiadanie dostępu Internetu. Wszystkie usługi IntraOut rozliczane są w oparciu o miesięczny abonament. Więcej informacji na stronie www.intraout.pl.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Optimum PR

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »