Kultura » Muzyka
INTRO Festival 2018. Wydarzenie, które na długo zapada w pamięć
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Tegoroczna odsłona INTRO Festival przeszła do historii. Wyjątkowości wydarzenia nie sposób oddać słowami, ale poniższe dane pokazują go z nowej perspektywy.
Podczas INTRO bawiło się w sumie ok. 7 tys. osób, w tym 5 tys. na nadodrzańskich bulwarach, przy otwartej dla wszystkich scenie na miejskiej plaży (Beach Stage).
Po raz pierwszy INTRO Festival przybrał dwudniowy format. Na 3 scenach wystąpiło niemal 50 artystów z Francji, Japonii, Niemiec, Islandii, Rosji, Czech oraz Polski. Główna scena stanęła na dziedzińcu Zamku Piastowskiego w Raciborzu, a mapping set przygotowany przez Tving Stage Design zupełnie odmienił bryłę XIII-wiecznej kaplicy św. Tomasza Becketa z Canterbury.
Do przygotowania Strefy Światła w Parku Zamkowym użyto w sumie 25 tys. diod. W weekend na drzewach rosnących przy nadodrzańskich bulwarach pojawiło się aż 11 świetlny reniferów, natomiast pod nim znalazło się 5 kul, a zamku strzegł 1 smok. Do przygotowania dekoracji zabrzańska firma IPB Decoration (która od 25 lat tworzy aranżacje „malowane światłem”) zużyła w sumie 120 metrów bieżących kabli, 100 sztuk złączek Vago oraz 160 metrów bieżących ledowych „węży”.
INTRO Festival to nie tylko światło i muzyka. Wydarzenie pozwoliło poznać prace artystów wielu sztuk (jak graffiti, malarstwo, tatuaże, czy rzeźba). Swój talent i umiejętności zaprezentowali przedstawiciele Instytutu Sztuki i Architektury PWSZ Racibórz, Wyższej Szkoły Technologii Informatycznej z Katowic oraz studenci katowickiej i krakowskiej ASP.
Artystki ze Street Art Masters premierowo zaprezentowały performance „Electric Octopus”.
Wydarzenie miało 12 patronów medialnych (są to: Interia, TVP Kultura, 4Fun.tv, K MAG, CKM, Aktivist, Czwórka, Muno, Cgm.pl, Co jest grane, Silesion oraz Radio Vanessa).
Na miejscu pracowali dziennikarze i fotoreporterzy prezentujący zarówno media lokalne, jak i ogólnopolskie, w tym także muzyczne oraz branżowe (skupiające się na nowoczesnych technologiach obecnych na wydarzeniu).
Tylko w sobotę, 14 lipca, w mediach i mediach społecznościowych ukazało się łącznie 140 wzmianek na temat wydarzenia.
Głównym sponsorem wydarzenia było Miasto Racibórz, jego organizację wspierali także Marszałek Województwa Śląskiego, Agencja Promocji Ziemi Raciborskiej i Wspierania Przedsiębiorczości na Zamku Piastowskim w Raciborzu i Starostwo Powiatowe w Raciborzu.
Podziękowania dla wszystkich firm, partnerów i instytucji, które włączyły się w organizację wydarzenia, a także wszystkich osób zaangażowanych w jego przygotowanie.
Partnerzy główni: E. Leclerc Racibórz, IPB Decorations, Soning Stal, Mieszko, JOSH, Centrum Finansowania, MITKO, Gabinet Stomatologiczny Pietrzykowski.
Partnerzy: Browar Zamkowy w Raciborzu, On Lemon, ostrog.NET, Zajazd Złota Iglica, Przystanek Kulturalny Koniec Świata, Apartamenty Chopina 4, STALTECH, Salon Snu, Studio Jogi „Shangri La”.
Wsparcie: Ośrodek Sportu i Rekreacji w Raciborzu, Zakład Wodociągów i Kanalizacji w Raciborzu, Raciborskie Centrum Kultury.
***
Autor tekstu: Anna Koza, Adventure Media
***
INTRO FESTIVAL
www.introfestival.pl
https://www.facebook.com/intro.festival.poland/
https://www.instagram.com/intro_festival/
INTRO to festiwal muzyki elektronicznej i światła w Raciborzu. Unikatowe święto z niezwykłą atmosferą i różnorodnością sztuk. Najnowsza technologia miesza się z tłem historii. Kontrast. Smak. Ludzie. Emocje. INTRO to przede wszystkim 12 godzin wyszukanych DJ'ów i składów elektronicznych.
***
Kontakt do organizatora:
Odyseusz Olbiński
tel: +48 604 886 176
e-mail: kontakt@introfestival.pl
***
Kontakt dla mediów:
Anna Koza
Adventure Media, Agencja Public Relations
e-mail: anna.koza@adventure.media.pl
tel. 780 115 953
tel. 32 724 28 84
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
Adventure Media
|
Komentarze (0)