Firma » Biznes
Jacek Czyżewicz nowym Prezesem firmy Baumit
Zobacz więcej zdjęć » |
Nowy Prezes firmy Baumit precyzyjnie mówi o swoich celach: „Zamierzamy przebudować i zoptymalizować portfel produktowy, kładąc szczególny nacisk na nowatorskie rozwiązania ciepłochronne. W tym celu zintensyfikujemy prace badawczo-rozwojowe w grupie produktów fasadowych, które chcemy z jednej strony rozwijać, z drugiej - upowszechniać, wychodząc naprzeciw gustom i trendom rynkowym."
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Na pytanie o plany na najbliższe 100 dni Jacek Czyżewicz odpowiada: „Chcę zjednoczyć Klientów, Dostawców oraz Pracowników Baumit w Polsce wokół idei rozwoju i sprawnego wprowadzania na rynek nowatorskich, sprzyjających środowisku, energooszczędnych rozwiązań z najwyższej półki. Wierzę, że taki, odpowiednio zmotywowany Zespół już teraz może zachodnią świadomość energooszczędności z powodzeniem wdrożyć u nas w kraju. Moim zadaniem jest przekonać wszystkich Członków Rodziny Baumit, że to ma sens. Wierzę w ogromną wartość potencjału intelektualnego zgromadzonego w organizacji i kluczowe znaczenie kreatywności jej Członków na drodze do osiągnięcia założonego celu. Innymi słowy, w odniesieniu do pracowników firmy, efektywność działań i sukces firmy Baumit będzie pochodną uwolnionego poziomu kreatywności, a nie posłuszeństwa."
Plany nowego prezesa firmy Baumit uwzględniają inwestycje w rozwój oraz opracowywanie i wdrażanie nowych technologii oraz innowacyjnych rozwiązań odpowiednich i optymalnych dla różnorodnych grup odbiorców.
Strategicznym celem firmy Baumit jest umacnianie silnej pozycji wśród producentów materiałów elewacyjnych, w szczególności kompletnych systemów ociepleń.
Wszystkie te działania mają na celu zapewnienia dostępności produktów, pozwalających na to, by każdy budynek docieplony w technologii Baumit generował jak najmniejsze straty ciepła i spełniał europejskie standardy charakterystyki energetycznej budynków.
www.baumit.com
Nadesłał:
GutPR
|
Komentarze (0)