Firma » Biznes
Jak komercyjnie wykorzystać dane?
Już za dwa tygodnie w warszawskim Hotelu Courtyard by Marriott odbędzie się trzecia edycja Konferencji Customer Intelligence, której tematem przewodnim jest właściwe wykorzystanie danych w celu zdobycia i zatrzymania klienta. Spotkanie, organizowane w dniach 8-9 października, zgromadzi szerokie grono ekspertów odpowiedzialnych za złożony proces analizy danych o kliencie, w tym ich pozyskanie, integrację, analizę i wykorzystanie w obszarach marketingu i sprzedaży. Partnerami konferencji są: firma Microsoft i jej dział aplikacji biznesowych - Microsoft Dynamics, firma Stralfors - producent rozwiązań komunikacyjnych, a także firma Bonair SA, dostawca usług i systemów informatycznych, takich jak ERP, CRM i BI oraz rozwiązań dedykowanych dla różnych branż.
Przeczytaj również
  
  
Spotkanie stanowi unikalną okazję do wymiany kontaktów biznesowych, doświadczeń i wiedzy w zakresie customer analytics, prezentacji najciekawszych case studies oraz dyskusji na temat najlepszych metod pozyskania wiedzy o kliencie. Uczestnicy konferencji będą również dyskutować o optymalizacji działań marketingowych w dobie powiększających się wolumenów danych i wielokanałowości, sprawdzonych metodach wzbogacenia bazy klientów przez kanały online i mobile, wykorzystaniu segmentacji klientów w tworzeniu dedykowanych ofert sprzedaży oraz o tym, w jaki sposób ocenić potencjał danych, które już zostały zgromadzone i maksymalnie wykorzystać zasoby dostępne w organizacjach.  
  
- Cieszymy się, że możemy wziąć udział w spotkaniu i włączyć się do dyskusji na temat najskuteczniejszych metod zdobywania i zatrzymywania klientów - mówi Przemysław Szuder, Dyrektor Działu Marketing & Operations w polskim oddziale firmy Microsoft. - Podczas konferencji poruszmy kwestię umiejętności wykorzystania zgromadzonych informacji w procesie podejmowania decyzji biznesowych mających wpływ na działalność firmy - dodaje.   
  
- W czasie spotkania podzielimy się wiedzą na temat modelu automatyzacji wspierającego utrzymanie klientów w relacjach B2B, skupiając się na obszarze segmentacji, automatyzacji procesów w ramach utrzymania bazy obecnych klientów oraz poprawy jakości pracy zespołu sprzedaży - komentuje Tomasz Kozłowski, CRM Team Leader w firmie Bonair SA.   
  
Więcej informacji na temat konferencji można znaleźć na stronie http://cee-bi.com/ci/.   
  
***
Informacje o firmie:
http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).
  
Dodatkowych informacji udzielą:  
Agnieszka Dziedzic
 Microsoft Sp. z o.o.
 Al. Jerozolimskie 195 A
 02-222 Warszawa
 tel. 22 594 10 00
 fax 22 594 10 02
 e-mail: adziedzi@microsoft.com
 
 Joanna Frąckowiak
 Microsoft Sp. z o.o.
 Al. Jerozolimskie 195 A
 02-222 Warszawa
 tel. 22 594 10 00
 fax 22 594 10 02
 e-mail: joannafr@microsoft.com
 
 Anna Klimczuk
 Microsoft Sp. z o.o.
 Al. Jerozolimskie 195 A
 02-222 Warszawa
 tel. 22 594 10 00
 fax 22 594 10 02
 e-mail: v-anszte@microsoft.com
 
 Marek Zaleski
 Microsoft Sp. z o.o.
 tel. 22 594 15 43
 fax 22 594 10 02
 kom. +48 505 191 543
 e-mail: b-mazale@microsoft.com
 
 Patrycja Buks
 Microsoft Sp. z o.o.
 Al. Jerozolimskie 195 A
 02-222 Warszawa
 tel. 22 594 10 00
 fax 22 594 10 02
 e-mail: a-pabuks@microsoft.com      
    	
| Nadesłał:
            EW | 
 Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii
						Sztuczna inteligencja zmienia pracę w terenie – AI na pierwszej linii			 Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji
						Zyxel Networks prezentuje bezhasłowe logowanie i zabezpieczenia oparte na sztucznej inteligencji			
Komentarze (0)