Technologie » Komputery
Jak się ratuje projekty IT?
Zobacz więcej zdjęć » |
Odpowiedź jest prosta: trzeba odwiedzić nowy serwis internetowy www.112it.pl, który pomoże uratować nawet najbardziej zaawansowany projekt IT.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Serwer odmawia posłuszeństwa lub kolejny raz nie działa poczta e-mail? Zdarza się to niestety nader często. Zamiast narzekać i utyskiwać na złośliwość rzeczy martwych warto zasięgnąć porady specjalistów z branży IT i raz na zawsze rozwiązać swoje problemy. Michał Wojda z portalu 112it.pl wyjaśnia, na czym polega idea serwisu, dla kogo powstał i – oczywiście – jak ratuje się projekty IT.
Jak znaleźć specjalistów, którzy pomogą nam uratować projekt IT?
Michał Wojda, 112it.pl: Najlepszym i najprostszym sposobem na znalezienie wiarygodnej ekipy jest skorzystanie z rekomendacji wcześniej obsługiwanych firm. Wówczas zyskujemy pewność, że wszystko będzie zrobione dokładnie tak, jak należy. Właśnie w taki sposób – poprzez rekomendacje zadowolonych Klientów - ludzie trafiają do portalu 112it.pl. Drugą metodą na dotarcie do specjalistów dysponujących odpowiednią wiedzą i sprzętem jest wykorzystanie Internetu. Kiedy Klient dokładnie wie, jaki sprzęt jest mu potrzebny, często wpisuje jego nazwę w wyszukiwarce internetowej i czeka na rezultaty. Portal 112it.pl posiada bardzo rozbudowaną bazę produktów, dlatego też ta droga prowadzi Klientów prosto do nas.
Kto potrzebuje pomocy? Dla kogo powstał portal 112it.pl?
Michał Wojda, 112it.pl: W dzisiejszym świecie działalność wszystkich firm i instytucji opiera się na sprawnie działającej infrastrukturze sieciowej. Z tego też względu każdy z tych podmiotów może któregoś dnia potrzebować pomocy przy stworzeniu od nowa, naprawie czy rozbudowie architektury serwerowo-storage’owej. Serwis 112it.pl działa w branży B2C (business to consumer) oraz B2B (business to business). Do naszego portalu trafiają zarówno Klienci instytucjonalni, np. urzędy skarbowe czy miejskie, jak i tzw. resellerzy. Ci ostatni korzystają z naszej bogatej bazy produktów, by ratować projekty swoich Klientów.
Skąd zainteresowanie portalem?
Michał Wojda, 112it.pl: Niewiele firm działających w branży IT oferuje kompleksowe rozwiązania: począwszy od diagnozy problemu, poprzez naprawę lub dostarczenie sprzętu, a na serwisie kończąc. Stąd też Klienci, nie znajdując wsparcia na rynku, szukają kogoś, kto zaproponuje im projekt w 100% dopasowany do potrzeb instytucji czy przedsiębiorstwa. Główną siłą portalu 112it.pl jest właśnie kompleksowość oferty. Klient zgłasza się do nas z problemem, a my w krótkim czasie i bez zbędnych przestojów w działalności biznesowej, ratujemy jego projekt IT. Zapewniamy profesjonalne doradztwo i wsparcie techniczne, a przy tym dysponujemy sprzętem zarówno z najnowszych, jak i wstecznych linii najlepszych producentów. Co istotne – wszystkie nasze systemy są redundantne, co daje maksymalne zabezpieczenie i gwarantuje niezwykły komfort i wygodę użytkowania, a także korzystnie wpływa na pracę administratorów sieci.
Jak przebiega cały proces ratowania projektu IT?
Michał Wojda, 112it.pl: Najważniejszym etapem realizacji każdego projektu jest ustalenie potrzeb Klienta i odpowiednie zdiagnozowanie problemu. Specjaliści z naszego portalu zaczynają pracę od rozmowy z Klientem, podczas której uzyskują informacje niezbędne do stworzenia projektu jak najlepiej dopasowanego do danej firmy czy instytucji. Kolejnym krokiem jest wybór odpowiedniego produktu, jego dostawa i przeprowadzenie wdrożenia. Po dostarczeniu i zainstalowaniu sprzętu, każdy z naszych Klientów przechodzi krótkie szkolenie z zakresu jego użytkowania. Osoba odpowiedzialna za prawidłowe funkcjonowanie stworzonej przez nas architektury musi przecież poznać wszystkie tajniki, wiedzieć, jak nią zarządzać. Warto zaznaczyć, że portal 112it.pl nie kończy swojej współpracy z Klientem zaraz po dostarczeniu rozwiązania. Specjaliści z serwisu zapewniają również wsparcie posprzedażowe oraz serwis nawet po zakończeniu okresu gwarancyjnego.
Jakie są najczęstsze przyczyny awarii, czyli co trzeba ratować w projekcie IT?
Michał Wojda, 112it.pl: Problemem, z którym najczęściej zgłaszają się firmy czy instytucje to nieodpowiednie dopasowanie sprzętu do wymagań prowadzonej działalności. Skutkiem tego są przeciążenia zasilaczy czy dysków, co z kolei uniemożliwia sprawną pracę. Bardzo często zdarza się również, że – mówiąc potocznie - „spalił się serwer”. Taka awaria wynikać może z braku odpowiedniego uziemienia, braku prawidłowej instalacji elektrycznej czy różnic prądowych. W takich przypadkach nie można jedynie wymienić uszkodzonego sprzętu – trzeba dobrze zdiagnozować problem, ustalić jego przyczynę, co pozwoli uniknąć przykrych niespodzianek w przyszłości. Tu właśnie zaczyna się praca specjalistów z portalu 112it.pl.
Każdy z nas zdaje sobie sprawę, że sprzęt niezbędny do prawidłowego funkcjonowania infrastruktury sieciowej jest dość drogi. Ile więc może kosztować uratowanie całego projektu IT?
Michał Wojda, 112it.pl: Ogólny koszt realizacji projektu uzależniony jest od wielu czynników, jednak z reguły nie wiąże się on ze stosunkowo dużymi nakładami finansowymi. Zaopatrując się u nas w sprzęt najlepszych producentów, Klienci mogą liczyć na bardzo dobre ceny. Dodatkowo, zupełnie za darmo otrzymują oni fachowe doradztwo i wsparcie merytoryczne. Co więcej, w serwisie 112it.pl każdą cenę można negocjować!
112it.pl – dlaczego warto?
Michał Wojda, 112it.pl: Każdy projekt IT, w oparciu o który działa firma, powinien być bezpieczną inwestycją, dlatego też warto, by zajęli się nim profesjonaliści z dużym doświadczeniem i wiedzą. Portal 112it.pl skupia inżynierów działających w branży IT od kilkunastu lat, dzięki czemu bez trudu pomogą uratować każdy projekt. Do każdego zadania pochodzimy indywidualnie, gdyż tylko wówczas możemy mieć pewność, że Klient będzie usatysfakcjonowany. Co więcej, w swojej działalności bazujemy na własnych, dobrze zaopatrzonych magazynach, zatem jesteśmy w stanie w krótkim czasie dostarczyć Klientowi każdy produkt. Nawet taki, który nie jest już w ofercie oficjalnych dystrybutorów. Dodatkowo, nasze działania nie ograniczają się do sprzedaży sprzętu serwerowo-storage’owego, ale obejmują także wdrożenia, szkolenia z obsługi i serwis posprzedażowy. Mówiąc krótko: wszystko co niezbędne, znajdą Państwo w jednym miejscu.
Postęp w dziedzinie nowoczesnych technologii następuje niezwykle szybko. Jeszcze kilkanaście lat temu standardem w firmach były maszyny do pisania czy przepastne archiwa wypełnione po brzegi papierowymi dokumentami. Dziś takie sytuacje należą już do rzadkości, gdyż role poczty, archiwum i bazy wiedzy przejęły komputery i Internet. W dobie powszechnej informatyzacji warto jednak pamiętać o bezpieczeństwie i zadbać, by nasza infrastruktura sieciowa była sprawna i bezawaryjna. Z pewnością pomoże nam w tym nowy serwis 112it.pl.
www.112it.pl
112it.pl jest portalem zrzeszającym grupę specjalistów związanych z branżą IT ponad 10 lat. Jego celem jest ratowanie serwerowo-storage'owych projektów IT. Portal oferuje kompleksową obsługę w zakresie projektowania, naprawy i rozbudowy infrastruktury sieciowej w firmach i instytucjach. Obecnie miesięcznie serwis 112it.pl obsługuje równolegle kilkadziesiąt projektów IT.
Nadesłał:
GutPR
|
Komentarze (2)
Firma IBM SOLUTIONS nie zmieniła nazwy, funkcjonuje nadal jako IBM SOLUTIONS, będąc jednocześnie współwłaścicielem serwisu 112it.pl. O wysokiej jakości podejmowanych działań i oferowanego sprzętu świadczą m. in. pozytywne komentarze w serwisach aukcyjnych oraz ilość Klientów, która nam do tej pory zaufała.
Zarówno IBM SOLUTIONS, jak i 112it.pl oferują wyłącznie nowy sprzęt pochodzący z oficjalnej dystrybucji. Jeżeli zdarzyło się, że dystrybutor omyłkowo dostarczył nam niepełnowartościowy sprzęt, natychmiast został on wymieniony na rozwiązanie zgodne z oczekiwaniami Klienta, a za pomyłkę dystrybutora i nasze niedopatrzenie pozostaje nam tylko serdecznie przeprosić. W razie dalszych wątpliwości prosimy o kontakt bezpośrednio z IBM SOLUTIONS lub 112it.pl.
Miałem wątpliwą przyjemność współpracować z tą firmą jeszcze przed zmiana nazwy (poprzednio: IBMSolutions). Zakupiłem sprzęt jako nowy, po czym okazało się że niestety był on używany... Na szczęście udało mi się go zwrócić, choć wymagało to trochę zachodu. Widocznie więcej klientów nacięło się na "profesjonalizm" tej firmy - stad zmiana nazwy...