Rozrywka i wypoczynek » Turystyka

Jak zatrzymać gości hotelowych na dłużej?

Jak zatrzymać gości hotelowych na dłużej?
Zobacz więcej zdjęć »
Badania agencji MCD Partners wykazują, że 68% gości hotelowych chce mieć dostęp do narzędzi informujących o lokalnych atrakcjach. Respondenci deklarują chęć skorzystania z aplikacji mobilnych w celu zorganizowania swojego czasu wolnego.

Prowadzenie własnej bazy atrakcji, umieszczonej na stronie internetowej hotelu jest coraz częściej doceniane przez gości. Dzięki temu otrzymują oni gotową listę wydarzeń już w momencie rezerwacji i mogą odpowiednio dostosować długość pobytu.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Proponując klientom dodatkowe formy spędzania czasu i w konsekwencji monitorując, z jakich atrakcji korzystają, uzyskujemy unikalne dane o preferencjach naszych gości. Bardzo łatwo możemy to przełożyć na spersonalizowane działania marketingowe, wysyłając np. powiadomienia email o zbliżających się podobnych wydarzeniach czy proponując zniżki na bilety.

Zarządzanie tego typu informacjami nie jest jednak łatwe. Wymaga to zaangażowania, umiejętności analitycznych oraz niemałej wiedzy o lokalnej ofercie turystycznej, szczególnie w przypadku gdy w okolicy pojawiają się niszowe eventy, dostępne wyłącznie dla sprecyzowanej grupy odbiorców.

Jak mówi Łukasz Sobański, CEO Stay For Longer, aplikacji do zarządzania bazą atrakcji dla hoteli - tego typu działania są konieczne w dzisiejszych czasach. Turyści coraz rzadziej korzystają z papierowych map oraz przeglądają stosy ulotek i katalogów. Kluczem do sukcesu jest zaproponowanie rozwiązania, które już przy pierwszym kontakcie z ofertą hotelu dostarczy ciekawych informacji i zainspiruje do działania. I to wszystko w nowoczesnej, digitalowej wersji. Wszyscy już tacy jesteśmy trochę leniwi. I fajnie, gdy hotel może nas wyręczyć i zaproponować coś od siebie.

Nasz hotel już od jakiegoś czasu korzysta z takiego narzędzia – mówi Anna Horodeńska, Kierownik Sprzedaży i Marketingu Hotelu Branicki. -  Dzięki temu, osoba odwiedzająca stronę hotelu, może w szybki sposób zaplanować trasę wycieczki lub zapoznać się z aktualną ofertą teatrów czy opery. Aplikacja jest także dużym wsparciem dla działów marketingu, które nie muszą poświęcać czasu na opisywanie atrakcji znajdujących się w otoczeniu – dodaje Horodeńska.

Więcej o tym, jak wykorzystać bazę atrakcji turystycznych dla zwiększenia popularności hotelu można naleźć na blogu aplikacji stayforlonger.com, a przykład wdrożenia bazy na stronie Hotelu Branicki - www.hotelbranicki.com.pl



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

DudaGroup

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »