Firma » Biznes
Jak zatrzymać klienta?
Firma Bonair SA zaprasza na bezpłatne webinarium zatytułowane „System Handlowego Ostrzegania. CRM pomoże Ci zatrzymać klienta", które odbędzie się 12 września br. o godz. 10.00. Tematem spotkania będą możliwości systemu Microsoft Dynamics CRM w odpowiedzi na codzienne problemy opiekunów handlowych związane z obsługą klientów. Organizatorem webinarium jest portal decyzje-it.pl, a poprowadzi je Tomasz Kozłowski, CRM Team Leader, Bonair SA.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
W trakcie wirtualnej sesji zostanie zaprezentowany system Microsoft Dynamics CRM wyposażony w autorskie Mechanizmy Handlowego Ostrzegania firmy Bonair, które pozwalają użytkownikowi w szybki sposób oceniać sytuację i zaplanować działania pozwalające uniknąć ryzykownych sytuacji. Zaprezentowane zostaną również przykłady automatycznej analizy zamówień i faktur pobieranych z systemu klasy ERP, której wynikiem są proste i jasne wskazówki mówiące użytkownikowi, który z klientów jest zagrożony odejściem, który zmienił swoje zachowania zakupowe i co należy zrobić, aby wyeliminować spadek sprzedaży.
- Serdecznie zapraszamy na nasze webinarium, podczas którego skupimy się na funkcjonalnościach i ergonomii użycia systemu Microsoft Dynamics CRM. Jego możliwości zaprezentujemy na bazie doświadczeń z wdrożeń u naszych klientów. Dzięki temu uczestnicy spotkania dowiedzą się, w jaki sposób przedstawiciel handlowy może efektywnie obsługiwać dużą liczbę klientów oraz sprawnie kontrolować poziom dokonywanych przez nich zakupów, a także w jaki sposób wykryć, że klient zaczyna zamawiać u konkurencji i co należy z tym zrobić - komentuje Tomasz Kozłowski, CRM Team Leader, Bonair SA.
Aby wziąć udział w webinarium, wystarczy wypełnić formularz rejestracyjny, który znajduje się na stronie http://decyzje-it.pl/webinaria/system-handlowego-ostrzegania-crm-pomoze-ci-zatrzymac-klienta.html.
***
Informacje o Bonair SA
Bonair SA jest dostawcą usług i rozwiązań informatycznych dla branży finansowej, administracji publicznej, przedsiębiorstw handlowych, produkcyjnych i usługowych. Firma istnieje na polskim rynku od 1991 roku. Specjalizuje się we wdrażaniu systemów wspierających zarządzanie klasy ERP, CRM, Business Intelligence, a także zajmuje się projektowaniem i tworzeniem dedykowanych aplikacji branżowych. Firma posiada najwyższy status partnerstwa z Microsoft „Gold Certified Partner" m.in. w zakresie ERP, a także jest członkiem Inner Circle i President's Club for Microsoft Dynamics, czyli grup skupiających najbardziej strategicznych Partnerów Microsoft Dynamics z całego świata. W biurach w Warszawie, Bydgoszczy, Krakowie, Szczecinie i Wrocławiu firma zatrudnia przeszło 170 osób, w tym wysoko wykwalifikowanych analityków, projektantów, konsultantów, programistów i inżynierów systemowych. Więcej informacji można znaleźć na stronie www.bonair.com.pl.
Kontakt:
Ilona Tyczyńska
Account Manager
Sigma International (Poland) LTD
Tel: +48 22 626 96 74
Mobile: 668 492 521
e-mail: ilona.tyczynska@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Elżbieta Więckiewicz
Account Manager
Sigma International (Poland) LTD
Tel: +48 22 626 96 74
Mobile: 668 368 804
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Nadesłał:
EW
|
Komentarze (0)