Firma » Biznes
Już niedługo poznamy zwycięzców Konkursu o tytuł „Pracodawca Godnych Zaufania”
Oficjalna Gala z rozdaniem nagród, w formule hybrydowej, odbędzie się 4 listopada br. Organizatorzy, m.in. Krajowa Izba Gospodarcza i Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, nagrodzą firmy i instytucje, które w zakresie polityki pracowniczej sięgają po ciekawe i skuteczne rozwiązania – uwzględniając rozwój zawodowy pracowników ich bezpieczeństwo, a także ochronę ich praw. Wyróżniani są również dziennikarze i publicyści promujący powyższe idee.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W skład Kapituły Konkursu wchodzą przedstawiciele instytucji pozarządowych – organizacji przedsiębiorców, think-tanków i uczelni. Reprezentowane są przez m.in.: Krajową Izbę Gospodarczą, Fundację Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, Instytut Staszica, Instytut Biznesu, Instytut Libertatis, Wyższą Szkołę Ekologii i Zarządzania, Stowarzyszenie Integracja i Współpraca (organizator Forum Gospodarczego w Toruniu) czy Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Organizatorem konkursu jest Agencja Impressarium. Podczas Gali poznamy kolejnych laureatów w siedmiu kategoriach.
- Chcemy, by nasza inicjatywa przyczyniła się do promowania dobrych wzorców. Polskie firmy bardzo często realizują ciekawe i przynoszące znakomite rezultaty inicjatywy adresowane do pracowników. Warto je nagłaśniać. Dobry przykład idzie z góry — wierzymy, że wyróżnienie najbardziej interesujących programów realizowanych przez przedsiębiorców będzie inspiracją dla innych firm - mówi Andrzej Arendarskim, prezesem Krajowej Izby Gospodarczej
Tegoroczna edycja Konkursu jest wyjątkowo ważna, ponieważ w dobie pandemii COVID-19 organizacje muszą w sposób jednoznaczny opowiedzieć się za wyznawanymi wartościami, które wpisują się w realizowaną przez nie misję oraz strategię, a także wykazać jak aktywnie chronić wartości pracownicze w trudnych czasach. Cenne są dziś zwłaszcza dobre modele przywództwa i wzorce, z których mogą korzystać pracownicy.
- Na stworzenie dobrego wizerunku firmy pracują latami, a bardzo szybko można go zburzyć, czasem wystarczy chwila. Tym bardziej w obecnej sytuacji łatwo stracić zaufanie. Mimo problemów, niepewności, kryzysu nie warto rezygnować z troski o pracownika, dobrej komunikacji, pozytywnego motywowania. W obecnych czasach odpowiedzialnym pracodawcom bardziej zależy na wizerunku niż kiedykolwiek wcześniej. O dobrego specjalistę trzeba walczyć, a później go utrzymać. Pracownik, który zna firmę od lat, jest niezwykle cenny – podsumowuje prezes KIG, Andrzej Arendarski.
Wśród wyróżnionych firm w poprzednich edycja znajdują się m.in. Kapsch Telematic Services, LUX MED, Emitel, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Żabka, Diaverum, Grupa Mlekovita oraz Poczta Polska.
Inicjatywa odbywa się w tym roku pod patronatem Ministerstwa Cyfryzacji, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej, Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Miasta Stołecznego Warszawy.
Sponsorem Gali jest firma Track Tec, Kapsch Telematic Services oraz Diaverum. Patronat medialny nad X edycją Konkursu objęli: Polska The Times, Gazeta Polska, Super Biznes - dodatek ekonomiczny Super Expressu, PulsHR.pl, agencja informacyjna ISBnews, RaportCSR.pl, Kurier365.pl i Biznesciti.com.
Nadesłał:
iwonamichalowska
|
Komentarze (0)