Firma » Biznes

Już niedługo poznamy zwycięzców Konkursu o tytuł „Pracodawca Godnych Zaufania”

Zbliża się rozstrzygnięcie jubileuszowej X edycji Konkursu o Tytuł „Pracodawca Godny Zaufania”.

Oficjalna Gala z rozdaniem nagród, w formule hybrydowej, odbędzie się 4 listopada br. Organizatorzy, m.in. Krajowa Izba Gospodarcza i Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, nagrodzą firmy i instytucje, które w zakresie polityki pracowniczej sięgają po ciekawe i skuteczne rozwiązania – uwzględniając rozwój zawodowy pracowników ich bezpieczeństwo, a także ochronę ich praw. Wyróżniani są również dziennikarze i publicyści promujący powyższe idee.

W skład Kapituły Konkursu wchodzą przedstawiciele instytucji pozarządowych – organizacji przedsiębiorców, think-tanków i uczelni. Reprezentowane są przez m.in.: Krajową Izbę Gospodarczą, Fundację Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, Instytut Staszica, Instytut Biznesu, Instytut Libertatis, Wyższą Szkołę Ekologii i Zarządzania, Stowarzyszenie Integracja i Współpraca (organizator Forum Gospodarczego w Toruniu) czy Polskie Towarzystwo Ekonomiczne. Organizatorem konkursu jest Agencja Impressarium. Podczas Gali poznamy kolejnych laureatów w siedmiu kategoriach.

- Chcemy, by nasza inicjatywa przyczyni­ła się do promowania dobrych wzorców. Polskie firmy bardzo często realizują cieka­we i przynoszące znakomite rezultaty inicja­tywy adresowane do pracowników. Warto je nagłaśniać. Dobry przykład idzie z góry — wierzymy, że wyróżnienie najbardziej interesujących programów realizowanych przez przedsiębiorców będzie inspiracją dla innych firm - mówi Andrzej Arendarskim, prezesem Krajowej Izby Gospodarczej

Tegoroczna edycja Konkursu jest wyjątkowo ważna, ponieważ w dobie pandemii COVID-19 organizacje muszą w sposób jednoznaczny opowiedzieć się za wyznawanymi wartościami, które wpisują się w realizowaną przez nie misję oraz strategię, a także wykazać jak aktywnie chronić wartości pracownicze w trudnych czasach. Cenne są dziś zwłaszcza dobre modele przywództwa i wzorce, z których mogą korzystać pracownicy.

- Na stworzenie dobrego wizerunku firmy pracują latami, a bardzo szybko można go zburzyć, czasem wystar­czy chwila. Tym bardziej w obecnej sytuacji łatwo stracić zaufanie. Mimo problemów, niepewności, kryzysu nie warto rezygnować z troski o pracownika, dobrej komunikacji, pozytywnego motywowania. W obecnych czasach odpowiedzialnym pracodawcom bardziej zależy na wizerunku niż kiedykolwiek wcze­śniej. O dobrego specjalistę trzeba walczyć, a później go utrzymać. Pracownik, który zna firmę od lat, jest niezwykle cenny – podsumowuje prezes KIG, Andrzej Arendarski.

Wśród wyróżnionych firm w poprzednich edycja znajdują się m.in. Kapsch Telematic Services, LUX MED, Emitel, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Żabka, Diaverum, Grupa Mlekovita oraz Poczta Polska.

Inicjatywa odbywa się w tym roku pod patronatem Ministerstwa Cyfryzacji, Ministerstwa Nauki i Szkolnictwa Wyższego, Ministerstwa Funduszy i Polityki Regionalnej, Biura Rzecznika Małych i Średnich Przedsiębiorstw oraz Miasta Stołecznego Warszawy.

Sponsorem Gali jest firma Track Tec, Kapsch Telematic Services oraz Diaverum. Patronat medialny nad X edycją Konkursu objęli: Polska The Times, Gazeta Polska, Super Biznes - dodatek ekonomiczny Super Expressu, PulsHR.pl, agencja informacyjna ISBnews, RaportCSR.pl, Kurier365.pl i Biznesciti.com.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

iwonamichalowska

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Zamów opracowanie informacji prasowej


Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »