Gospodarka » Żywność
KAMIS rozszerza portfolio musztard o 3 nowe smaki
Polacy bardzo lubią testować nowe produkty - interesują ich ciekawe smaki, konsystencje oraz kolory. I właśnie dlatego Kamis, marka czerpiąca inspiracje z rozmaitych zakątków świata, w których uprawiane są jej przyprawy, postanowił wprowadzić do swojego portfolio 3 nowe i inspirujące smaki w kategorii musztard.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Nowe produkty Kamis mają szerokie zastosowanie, będą między innymi idealnym dodatkiem do dań kuchni meksykańskiej, włoskiej i azjatyckiej, a także marynat, dressingów oraz potraw z warzyw. Musztarda z Curry to lekko ostra musztarda o kremowej konsystencji, która zawdzięcza swój wyjątkowy, orientalny smak mieszance przypraw skomponowanej przez ekspertów Kamis. Musztarda z Suszonymi Pomidorami, również lekko ostra, o kremowej konsystencji, z widocznymi, dużymi kawałkami suszonych pomidorów. Nadają jej one wyrafinowanego, ale nie dystansującego smaku, który przeniesie nas do słonecznych Włoch.. A jej aromat na pewno przypadnie do gustu absolutnie każdemu! Trzeci smak to Musztarda z Chili - bardzo ostra, idealna dla fanów wyrazistych smaków, wzbogacona kawałkami pikantnego chili, które nadają jej charakterystycznego smaku. Każda z nowych musztard została zamknięta w klasycznym i eleganckim słoiczku o pojemności 185g.
Zastosowanie nowości od Kamis wcale nie musi być oczywiste. Marka pragnie zachęcić wszystkich konsumentów do eksperymentowania w kuchni i szukania nowych, oryginalnych pomysłów na tak lubianą przez większość Polaków musztardę. Bo czy może się ona kojarzyć np. jako dodatek do dań rozmaitych kuchni świata? A jednak, wersja z curry świetnie odnajdzie się m.in. z daniami kuchni indyjskiej i orientalnej, może być także świetnym dodatkiem do sałatek, w których mieszają się smaki słodki i słony. Wersja z suszonymi pomidorami pasuje do dań kuchni włoskiej i meksykańskiej, a Chili możemy użyć do dań z grilla lub jako dodatek do dipów i sosów.
Jako marka Kamis nieustannie poszukujemy nowych, ciekawych i jednocześnie uniwersalnych rozwiązań. Dlatego też postanowiliśmy na wiosnę tego roku zaproponować naszym konsumentom smaki musztard inne niż dotychczas. – mówi Agnieszka Witczak, Marketing Manager w McCormick Polska. - Polacy coraz chętniej i odważniej eksperymentują ze smakami, a Kamis to ich zdecydowany nr 11 w kategorii musztard. Dlatego też nie boimy się nowych wyzwań i nieustannie rozszerzamy kategorię. Jesteśmy pewni, że nasze wiosenne nowości zostaną przyjęte ciepło i z entuzjazmem. Nasza musztarda naprawdę może stać się inspiracją do tworzenia niebanalnych smaków i połączeń.
Nadesłał:
m.myrlak
|
Komentarze (0)