Firma » Biznes
KAUFLAND dołącza do grona kluczowych partnerów PAYBACK
Zobacz więcej zdjęć » |
To ważne wydarzenie nie tylko dla obu firm, ale także dla całego polskiego rynku programów lojalnościowych oraz uczestników Programu PAYBACK, dla których zbieranie punktów oraz ich wymiana na zakupy lub nagrody będą teraz jeszcze łatwiejsze i szybsze.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
– Kaufland jest w oczach polskiego konsumenta jedną z najlepszych sieci spożywczych. Wyróżnia się pozytywnie doświadczeniem zakupowym oraz dbałością o klienta. Nasza współpraca wzbogaci propozycję Kauflandu dla klientów. Od pierwszego dnia mogą oni liczyć na atrakcyjne oferty oraz wykorzystywać punkty PAYBACK do oszczędzania na codziennych zakupach. Ponadto saldo punktów będzie aktualizowane w czasie rzeczywistym. Stworzy to wiele nowych możliwości angażowania klientów dzięki skutecznej integracji rozwiązań cyfrowych z działaniami prowadzonymi w sklepie, a konsumentom pozwoli łatwiej i przyjemniej korzystać z benefitów oferowanych przez Kaufland – mówi Michał Pieprzny, CEO PAYBACK Polska. – Dołączenie Kauflandu do PAYBACK z pewnością zwiększy skalę Programu oraz efektywność działań promocyjnych wszystkich jego partnerów. Otwieramy nowy rozdział i „uciekamy do przodu” – dodaje Michał Pieprzny.
Dzięki współpracy z PAYBACK, Kaufland staje się jedyną siecią handlową w Polsce, która może zaoferować swoim klientom multipartnerski program lojalnościowy. W efekcie klienci Kauflandu będą mogli czerpać liczne korzyści, zarówno w marketach Kaufland, jak i w wybranych punktach blisko 300 partnerów Programu. Uważnie obserwujemy rynek i zauważamy rosnące oczekiwania konsumentów, którzy coraz częściej szukają nie tylko najlepszej ceny, ale również najwyższej jakości i dostrzegania ich indywidualnych potrzeb. Dzięki Programowi PAYBACK Kaufland będzie mógł podziękować swoim klientom za zaufanie, jakim nas codziennie obdarzają, umożliwić im jeszcze łatwiejsze i korzystniejsze zakupy oraz zapewnić wiele atrakcyjnych i spersonalizowanych ofert. Co ważne, posiadacze zarejestrowanej karty PAYBACK będą mogli wymieniać punkty na zakupy w marketach Kaufland – mówi Krzysztof Szponder, członek zarządu Kaufland Polska.
Od 26 kwietnia br. we wszystkich sklepach Kaufland w Polsce będą działały stoiska, przy których klienci będą mogli zarejestrować kartę PAYBACK, otrzymaną od kasjera przy płatności za zakupy. Uzyskają tam również wszelkie informacje na temat mechanizmu działania Programu. W ramach standardowego przelicznika za każde 3 zł wydane na zakupy w marketach Kaufland można będzie otrzymać 1 punkt PAYBACK. Dodatkowo regularnie przygotowywane będą liczne promocje pozwalające na szybsze zbieranie i wykorzystywanie punktów, np. już od dnia startu Programu dotychczasowi Uczestnicy mogą otrzymać 200 punktów promocyjnych za pierwszą transakcję w Kauflandzie, a nowi Uczestnicy 200 punktów promocyjnych za transakcję i rejestrację. Punkty promocyjne mogą zdobyć też wszyscy, którzy zdecydują się wykorzystać punkty PAYBACK do realizacji zakupów w sklepach Kaufland – za każde wydane 1000 punktów PAYBACK Kaufland zwróci 200 punktów. Kolejne promocje będą czekały na Uczestników w formie kuponów drukowanych przy kasie lub dostępnych online, na stronie www albo w aplikacji PAYBACK.
Nadesłał:
MultiComm
|
Komentarze (0)