Gospodarka » Żywność
Kawa Tchibo nagrodą w salonikach Kolportera
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Każdy, kto kupi w dowolnym sklepie promocyjny baton Twix i znajdzie na opakowaniu napis „Wygrałeś paczkę kawy”, a potem zgłosi się z tym opakowaniem do saloniku prasowego Kolportera, otrzyma w zamian opakowanie z kawą Tchibo Gold Selection Crema (180 g). Lista saloników, w których można odebrać nagrody, znajduje się na stronie www.twix.pl/mapa
Zakończenie akcji samplingowej planowane jest na 30 września br.
Sampling w salonikach prasowych Kolportera i salonach Top-Press polega na bezpłatnym wydawaniu klientom próbek produktów spożywczych lub kosmetycznych różnego rodzaju materiałów reklamowych i informacyjnych, np. katalogów dostarczanych przez producentów. To forma zapoznania konsumentów z walorami nowych produktów, zawsze mile widziana przez klientów. – Sprzedawcy wiedzą, komu mają wydać próbkę lub nagrodę, ponieważ przypomina im o tym specjalny program komputerowy, opracowany przez informatyków naszej spółki – mówi BTL Manager Mariusz Skadłubowicz z Kolportera. – Ponadto mamy możliwość dotarcia konkretnych odbiorców na podstawie „koszyka” ich zakupów, płci, wieku czy miejsca zamieszkania – dodaje.
Inną nowością informatyczną jest odbiór próbki bądź nagrody na podstawie unikatowego kodu, otrzymanego na stronie internetowej producenta lub przez SMS. Klient zgłosi się do wskazanego saloniku, poda sprzedawcy kod i w zamian otrzyma nagrodę lub sampla. – To w jeszcze większym stopniu usprawni wydawanie w salonikach gratisowych towarów lub ich próbek – podkreśla Mariusz Skadłubowicz.
Biuro Prasowe Kolportera
Nadesłał:
Kolporter Biuro Prasowe
|
Komentarze (0)