Firma » Finanse

Klienci CUK Ubezpieczenia już od roku zbierają punkty PAYBACK

CUK Ubezpieczenia oraz PAYBACK podsumowują pierwszy rok współpracy. Jej wynik to przede wszystkim wzrost atrakcyjności oferty ubezpieczeniowej multiagencji dla polskich konsumentów, którzy kupując polisy zebrali łącznie 43 miliony punktów. Uczestnicy Programu sięgali głównie po ubezpieczenia OC.

Nasza współpraca z CUK Ubezpieczenia to świetny przykład na to, że można wprowadzić skuteczny program lojalnościowy nawet w branży, w której takie programy są raczej rzadko spotykane. Formuła multipartnerska świetnie sprawdza się w przypadku firm oferujących produkty czy usługi, po które konsumenci sięgają tylko kilka razy w roku, jednak wymaga od nich dużego zaangażowania. Partnerzy korzystają w dużej mierze ze skali działania programu, a także z możliwości lepszego poznania swoich klientów – zarówno tych obecnych, jak i potencjalnie nowych. Na przykład, z oferty CUK Ubezpieczenia skorzystało wielu klientów BP, Kauflandu oraz Mrówki – mówi Marcin Pilarski, dyrektor zarządzający PAYBACK Polska.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

– Przystępując do PAYBACK zależało nam przede wszystkim na jeszcze lepszym wyróżnieniu się na rynku poprzez zaoferowanie konsumentom unikalnej wartości dodanej przy zakupie polisy i to się udało. Formuła Programu się sprawdziła. Ubezpieczające się u nas osoby doceniły możliwość zbierania, a zwłaszcza wykorzystywania punktów, obniżając nimi ceny polis średnio o prawie 10% – mówi Adam Wielewicki, dyrektor marketingu CUK Ubezpieczenia.

 

Przyłączenie do Programu multiagencji CUK Ubezpieczenia wzmocniło obecność PAYBACK w sektorze ubezpieczeniowym. Zaowocowało także zwiększeniem ruchu na stronie PAYBACK.pl ze względu na duże zainteresowanie uczestników Programu porównywarką ubezpieczeń online.

 

CUK Ubezpieczenia zaprasza do wspólnego świętowania rocznicy obecności w PAYBACK

Firma CUK Ubezpieczenia dołączyła do Programu PAYBACK w kwietniu 2018 roku. W ramach standardowego przelicznika, za każde 3 zł wydane na zakup polisy można otrzymać 1 punkt. W ciągu minionego roku multiagencja ubezpieczeniowa realizowała także dodatkowe promocje, dzięki czemu klienci mogli znacznie zwiększyć swoje saldo punktowe.

 

Na PAYBACKOWICZÓW czekają kolejne atrakcje. Z okazji rocznicy obecności w Programie, CUK przygotował eKupon o wartości 1.111 punktów dostępny na stronie PAYBACK.pl do 31 maja i konkurs na Facebooku CUK Ubezpieczenia.  



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MultiComm

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »