Technologie » Internet

Klienci Saturna płacą przez PayU

Saturn, wiodąca marka w branży RTV/AGD, wchodzi do Internetu. W uruchomionym właśnie e-sklepie kupujący mogą wybrać rożne formy dostawy, z odbiorem osobistym w wybranym markecie włącznie, a także śledzić status zamówienia.

Płatności internetowe obsługuje PayU, odpowiedzialne m.in. za transakcje na Allegro, w Play czy e-sklepach Praktiker i Meble VOX.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Do tej pory klienci Saturna mogli kupować w 17 marketach w Polsce. Od teraz wszystkie produkty można już zamawiać przez Internet. Klienci internetowi mogą dokonać zakupów za pośrednictwem strony www.saturn.pl, która dotychczas informowała o aktualnych promocjach czy dostępnych produktach. Po określeniu sposobu dostawy możliwy jest zarówno odbiór w wybranym markecie, jak i dostawa do domu za pośrednictwem kuriera. Kolejnym krokiem jest wybór formy płatności spośród kanałów oferowanych przez PayU.

Przy płatności e-przelewem, kupujący ma do wyboru jeden z 25 banków. Po akceptacji zamówienia zostaje przekierowany na stronę bankowości internetowej, z której korzysta i tam – po zalogowaniu się – zatwierdza tylko dyspozycję wykonania przelewu. Nie musi niczego wypełniać, dzieje się to automatycznie, po przekazaniu danych przez PayU. Potwierdzenie płatności zostaje wysłane natychmiast na adres mailowy kupującego – informuje Michał Kubacki, Key Account Manager PayU SA.

PayU udostępnia również finalizację transakcji kontem PayU, które pozwala kupującym zarządzać wydatkami w Internecie. We wszystkich miejscach, w których można płacić kontem PayU, teraz także w Saturnie, kupujący posługuje się jednym loginem i hasłem, a dodatkowo ma także dostęp do historii swoich zakupów we wszystkich sklepach, w których korzystał z konta.

Osoby, które zrobią zakupy w internetowym sklepie Saturn będą mogły skorzystać ze schowka na produkty, by móc sfinalizować transakcję w późniejszym  czasie. Po dokonaniu pierwszego zamówienia klient będzie miał dostęp do archiwum swoich zamówień oraz uzyska wgląd w status aktualnego zamówienia.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

dotpr

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »