Rozrywka i wypoczynek » Turystyka
KLM dołączył do linii lotniczych korzystających z rozwiązania Amadeus Ancillary Services
Warszawa, 27 października 2011 r. – Firma Amadeus, wiodący partner technologiczny i dostawca usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, poinformowała o wdrożeniu rozwiązania Amadeus Ancillary Services (AAS) przez holenderskiego narodowego przewoźnika lotniczego – linię KLM. Rozwiązanie umożliwia biurom podróży dokonywanie rezerwacji biletów Economy Comfort, dając im jednocześnie możliwość sprzedaży usług dodatkowych oferowanych przez KLM.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Amadeus Airline Ancillary Services to kompleksowe rozwiązanie, umożliwiające liniom lotniczym dystrybucję usług (prezentację oferty i cen oraz obsługę rezerwacji i płatności) za pośrednictwem wszystkich kanałów zgodnie z obowiązującymi w branży standardami.
Korzystające z systemu Amadeus biura podróży w Holandii czerpią korzyści ze ścisłej integracji nowych informacji o ofercie KLM z użytkowanym środowiskiem pracy, dzięki czemu konsultanci nie muszą już używać różnych interfejsów przy sprzedaży usług dodatkowych. System wyświetla wszystkie dostępne usługi w jednym miejscu, pozwalając pracownikowi na wybranie produktu i dokonanie rezerwacji za pomocą jednego kliknięcia. Umożliwia to biurom podróży lepsze dostosowanie oferty do potrzeb klientów i dzięki temu umocnienie swojej roli jako konsultanta w sprawach podróży.
– Cieszymy się, że nasze rozwiązanie pomoże linii lotniczej KLM w dystrybucji biletów Economy Comfort do wszystkich biur podróży korzystających z systemu Amadeus GDS – mówi David Doctor, dyrektor działu Airline and Travel Agency Distribution w firmie Amadeus. – Amadeus pozostaje pionierem w obszarze usług dodatkowych, koncentrując się na dostarczaniu rozwiązań pomagających zwiększać dochody, zapewniać najwyższy poziom obsługi klienta – poprzez wielokanałowość oferty – oraz osiągać wysoką konkurencyjność – dodaje.
Rozwiązanie Amadeus Ancillary Services wybrało już siedemnaście linii lotniczych z całego świata. Zostało ono wdrożone zarówno w internetowych, jak i tradycyjnych kanałach sprzedaży biur podróży na kluczowych rynkach, w tym francuskim i skandynawskim.
***
Informacje o firmie Amadeus
Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.
Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).
Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2010 roku system Amadeus przetworzył ponad 850 milionów transakcji.
Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny – centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 73 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.
Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC”. W 2010 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,683 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1,015 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 10 000 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.
Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl
Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com
Kontakt dla mediów
Dorota Kaźmierska
Vice Director
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: dorota.kazmierska@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Elżbieta Więckiewicz
Account Manager
Dział Nowych Technologii
Sigma International (Poland) LTD
tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93
e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl
www.sigma.com.pl
Nadesłał:
EW
|
Komentarze (0)