Rozrywka i wypoczynek » Turystyka

KLM dołączył do linii lotniczych korzystających z rozwiązania Amadeus Ancillary Services

Biura podróży w Holandii zyskały możliwość rezerwacji biletów KLM Economy Comfort za pośrednictwem systemu Amadeus. Rozwiązanie Amadeus Ancillary Services wybrało już siedemnaście linii lotniczych z całego świata.

Warszawa, 27 października 2011 r. – Firma Amadeus, wiodący partner technologiczny i dostawca usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej, poinformowała o wdrożeniu rozwiązania Amadeus Ancillary Services (AAS) przez holenderskiego narodowego przewoźnika lotniczego – linię KLM. Rozwiązanie umożliwia biurom podróży dokonywanie rezerwacji biletów Economy Comfort, dając im jednocześnie możliwość sprzedaży usług dodatkowych oferowanych przez KLM.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

 

Amadeus Airline Ancillary Services to kompleksowe rozwiązanie, umożliwiające liniom lotniczym dystrybucję usług (prezentację oferty i cen oraz obsługę rezerwacji i płatności) za pośrednictwem wszystkich kanałów zgodnie z obowiązującymi w branży standardami.

 

Korzystające z systemu Amadeus biura podróży w Holandii czerpią korzyści ze ścisłej integracji nowych informacji o ofercie KLM z użytkowanym środowiskiem pracy, dzięki czemu konsultanci nie muszą już używać różnych interfejsów przy sprzedaży usług dodatkowych. System wyświetla wszystkie dostępne usługi w jednym miejscu, pozwalając pracownikowi na wybranie produktu i dokonanie rezerwacji za pomocą jednego kliknięcia. Umożliwia to biurom podróży lepsze dostosowanie oferty do potrzeb klientów i dzięki temu umocnienie swojej roli jako konsultanta w sprawach podróży.

 

Cieszymy się, że nasze rozwiązanie pomoże linii lotniczej KLM w dystrybucji biletów Economy Comfort do wszystkich biur podróży korzystających z systemu Amadeus GDS – mówi David Doctor, dyrektor działu Airline and Travel Agency Distribution w firmie Amadeus. – Amadeus pozostaje pionierem w obszarze usług dodatkowych, koncentrując się na dostarczaniu rozwiązań pomagających zwiększać dochody, zapewniać najwyższy poziom obsługi klienta – poprzez wielokanałowość oferty – oraz osiągać wysoką konkurencyjność – dodaje. 

 

Rozwiązanie Amadeus Ancillary Services wybrało już siedemnaście linii lotniczych z całego świata. Zostało ono wdrożone zarówno w internetowych, jak i tradycyjnych kanałach sprzedaży biur podróży na kluczowych rynkach, w tym francuskim i skandynawskim.


***

 Informacje o firmie Amadeus

Amadeus to wiodący dostawca zaawansowanych rozwiązań technologicznych i usług przetwarzania danych dla światowej branży turystycznej.

 

Docelowe grupy klientów firmy to dostawcy usług turystycznych (np. linie lotnicze, hotele, przewoźnicy kolejowi, przewoźnicy promowi), sprzedawcy usług turystycznych (biura podróży, w tym online) i odbiorcy (firmy jak i turyści indywidualni).

 

Amadeus opiera swoją działalność na modelu biznesowym bazującym na transakcjach. W 2010 roku system Amadeus przetworzył ponad 850 milionów transakcji.

 

Amadeus ma swoje placówki w Madrycie (siedziba główna firmy), Nicei (dział rozwoju) i Erding (dział operacyjny – centrum przetwarzania danych) oraz biura regionalne w Miami, Buenos Aires, Bangkoku i Dubaju. Firma Amadeus świadczy usługi dla klientów za pośrednictwem 73 lokalnych Organizacji Handlowych Amadeus obejmujących swoją działalnością 195 krajów.

 

Spółka jest notowana na giełdach w Madrycie, Barcelonie, Bilbao i Walencji pod symbolem „AMS.MC”. W 2010 roku firma odnotowała zysk w wysokości 2,683 mln euro oraz EBITDA w wysokości 1,015 mln euro. Amadeus zatrudnia na całym świecie ponad 10 000 pracowników, reprezentujących 123 narodowości.

 

Więcej informacji o firmie Amadeus można znaleźć na stronie internetowej www.amadeus.com.pl

 

Więcej informacji na temat działań firmy Amadeus w zakresie finansów i inwestycji można znaleźć na stronie www.investors.amadeus.com  

 

Kontakt dla mediów


Dorota Kaźmierska

Vice Director

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93

e-mail: dorota.kazmierska@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl


Elżbieta Więckiewicz

Account Manager

Dział Nowych Technologii

Sigma International (Poland) LTD

tel: +48 22 628 04 88, 628 05 93

e-mail: elzbieta.wieckiewicz@sigma.com.pl

www.sigma.com.pl

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »