Firma » Biznes
„Kod Sukcesu 2013” tygodnika Wprost dla Call Center Poland"
Call Center Poland należy właśnie do takich firm. Od 17 lat jest prekursorem wielu rozwiązań wykorzystujących narzędzia call center i liderem w swojej branży. To właśnie w CCP po raz pierwszy na polskim rynku zintegrowano w call center telefon z Internetem, wprowadzono centralną bazę̨ danych i zapis historii kontaktów z klientem, stworzono dedykowane działy do obsługi różnych branż. Call Center Poland jako pierwsza rozpoczęła świadczenie usług w obcych językach, była pierwszą na rynku firmą typu direct sprzedającą przez telefon różne ubezpieczenia. Szczyci się posiadaniem największej na rynku liczby klientów i zrealizowanych projektów.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Uroczystość wręczania nagród „Kod Sukcesu” została poprzedzona debatą, w czasie której uczestnicy dyskusji zastanawiali się, jak osiągnąć sukces w biznesie. W debacie wziął udział Michał Karzel, doświadczony menedżer, Członek Zarządu Call Center Poland, który wyjaśniał: – „Dla mnie najważniejsze są wizja, plan działania i konsekwencja – wiedza i doświadczenie to narzędzia. Dzięki analizie i wyciąganiu wniosków z wcześniejszych doświadczeń budujemy wiedzę, którą możemy przekazać naszym następcom, żeby nie zaczynali procesu od zera. Dlatego dla mnie wiedza jest pochodną doświadczenia.” – tłumaczył Michał Karzel. – „Wiedza bez doświadczenia praktycznego może okazać się niewystarczająca. Z kolei zdobywanie doświadczenia bez znajomości rzeczy podnosi ryzyko nie odniesienia sukcesu lub wydłuża czas i zwiększa koszty.”
Oprócz Call Center Poland SA tygodnik „Wprost” wyróżnił także Bank Pocztowy, Link 4 oraz Sąd Arbitrażowy przy Krajowej Izbie Gospodarczej. „Kod sukcesu” odebrali również Stanisława Missala – twórczyni sukcesu firmy Perfumeria Quality, Magdalena Jethon – twórczyni sukcesu Programu III Polskiego Radia, oraz Stanisław Marchewka – twórca sukcesu firmy Marchewka.
Warszawa, 26 lutego 2013
***
Od 1997 roku spółka Call Center Poland świadczy pełen zakres usług call / contact center w modelu outsourcingu. Dostarcza skuteczne narzędzia wsparcia sprzedaży, utrzymania kontaktu z klientem i jego obsługi oraz badania CATI. Zmniejsza koszty pozyskania i obsługi klientow, doradza w tworzeniu strategii sprzedażowych i ich realizacji przez telefon. Oferuje usługi poprzez działy eksperckie : FinanceDirect, Researcher, PharmaSolutions, DebtCollection, Multilingual Call Center. Od początku swojej działalności wyróżnia się innowacyjnym podejściem do biznesu i efektywnością w działaniu, co zostało docenione wieloma nagrodami i wyróżnieniami. Zasoby grupy kapitałowej, do której należy CCP to 830 stanowisk w 5 lokalizacjach.
Michał Karzel (Suasor Call Center Consulting) współpracuje z Call Center Poland od lutego 2011 r. świadcząc usługi doradcze i szkoleniowe. Jako Członek Zarządu i Dyrektor Operacyjny Call Center Poland odpowiada za Pion Realizacji Usług, w skład którego wchodzą m.in. Dział Operacyjny, Dział Szkoleń i Jakości oraz Dział Rekrutacji. Michał Karzel od 10 lat związany jest z branżą call center. Pracował m.in. na stanowisku dyrektora zarządzającego Contact Center TPI, zarządzającego jednego z call centers arvato services i działu telesprzedaży w Microsoft. Doradzał zarządom kilku spółek z branży call center. Ma duże kompetencje w zarządzaniu zespołami oraz biznesami contact center, w prowadzeniu projektów inwestycyjnych i budowaniu strategii rozwoju przedsiębiorstw.
Kontakt:
Via Media PR, Katarzyna Swatowska
katarzyna@swatowska.pl
tel. 601 602 601
www.swatowska.pl
Nadesłał:
Call Center Poland
|
Komentarze (0)