Firma » Biznes

„Kod Sukcesu 2013” tygodnika Wprost dla Call Center Poland"

Call Center Poland, wiodąca firma usług call center, została wyróżniona przyznawaną po raz pierwszy przez tygodnik Wprost nagrodą „Kod Sukcesu 2013”. Spółka została rekomendowana do nagrody przez Instytut Biznesu.
Kody Sukcesu” przyznawane są za niekonwencjonalne działania na polskim rynku oraz za odwagę funkcjonowania i umiejętność podejmowania trudnych wyzwań. Organizatorzy postanowili uhonorować menedżerów i firmy, które nie boją się podejmowania ryzyka i  szukają ciekawych, nieoczywistych sposobów na rozwijanie swoich działalności. 

Call Center Poland należy właśnie do takich firm. Od 17 lat jest prekursorem wielu rozwiązań wykorzystujących narzędzia call center i liderem w swojej branży.  To właśnie w CCP po raz pierwszy na polskim rynku zintegrowano w call center telefon z Internetem, wprowadzono centralną bazę̨ danych i zapis historii kontaktów z klientem, stworzono dedykowane działy do obsługi różnych branż. Call Center Poland jako pierwsza rozpoczęła świadczenie usług w obcych językach, była pierwszą na rynku firmą typu direct sprzedającą przez telefon różne ubezpieczenia. Szczyci się posiadaniem największej na  rynku liczby klientów i zrealizowanych projektów.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Uroczystość wręczania nagród „Kod Sukcesu” została poprzedzona debatą, w czasie której uczestnicy dyskusji zastanawiali się, jak osiągnąć sukces w biznesie.   W debacie wziął udział Michał Karzel, doświadczony menedżer, Członek Zarządu Call Center Poland, który wyjaśniał:  – „Dla mnie najważniejsze są wizja, plan działania i konsekwencja – wiedza i doświadczenie to narzędzia. Dzięki analizie i wyciąganiu wniosków z wcześniejszych doświadczeń budujemy wiedzę, którą możemy przekazać naszym następcom, żeby nie zaczynali procesu od zera. Dlatego dla mnie wiedza jest pochodną doświadczenia.”tłumaczył Michał Karzel. – „Wiedza bez doświadczenia praktycznego może okazać się niewystarczająca. Z kolei zdobywanie doświadczenia bez znajomości rzeczy podnosi ryzyko nie odniesienia sukcesu lub wydłuża czas i zwiększa koszty.”

Oprócz Call Center Poland SA tygodnik „Wprost” wyróżnił także Bank Pocztowy,  Link 4 oraz Sąd Arbitrażowy przy Krajowej Izbie Gospodarczej. „Kod sukcesu” odebrali również Stanisława Missala – twórczyni sukcesu firmy Perfumeria Quality, Magdalena Jethon – twórczyni sukcesu Programu III Polskiego Radia, oraz Stanisław Marchewka – twórca sukcesu firmy Marchewka. 

 Warszawa, 26 lutego 2013

***

Od 1997 roku spółka Call Center Poland świadczy pełen zakres usług call / contact center w modelu outsourcingu. Dostarcza skuteczne narzędzia wsparcia sprzedaży, utrzymania kontaktu z klientem i jego obsługi oraz badania CATI. Zmniejsza koszty pozyskania i obsługi klientow, doradza w tworzeniu strategii sprzedażowych i ich realizacji przez telefon. Oferuje usługi poprzez działy eksperckie : FinanceDirect, Researcher, PharmaSolutions, DebtCollection, Multilingual Call Center. Od początku swojej działalności wyróżnia się innowacyjnym podejściem do  biznesu  i efektywnością w działaniu, co zostało docenione wieloma nagrodami i wyróżnieniami. Zasoby grupy kapitałowej, do której należy CCP to 830 stanowisk w 5 lokalizacjach.

Michał Karzel (Suasor Call Center Consulting) współpracuje z Call Center Poland od lutego 2011 r. świadcząc usługi doradcze i szkoleniowe. Jako  Członek Zarządu i Dyrektor Operacyjny Call Center Poland odpowiada za Pion Realizacji Usług, w skład którego wchodzą m.in. Dział Operacyjny, Dział  Szkoleń i Jakości oraz Dział Rekrutacji. Michał Karzel od 10 lat związany jest z branżą call center. Pracował m.in. na stanowisku dyrektora zarządzającego Contact Center TPI, zarządzającego jednego z call centers arvato services i działu telesprzedaży w Microsoft. Doradzał zarządom kilku spółek z branży call center. Ma duże kompetencje w zarządzaniu zespołami oraz biznesami contact center, w prowadzeniu projektów inwestycyjnych i budowaniu strategii rozwoju przedsiębiorstw.

 

Kontakt:

Via Media PR, Katarzyna Swatowska

katarzyna@swatowska.pl

tel. 601 602 601

www.swatowska.pl

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Call Center Poland

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »