Moda » Bielizna
Kolorowe lato – moda plażowa od KiK
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Sieć KiK przygotowała kolekcję strojów kąpielowych dla całej rodziny. Wśród propozycji dla pań znalazły się modne kostiumy typu bikini, staniki typu balkonetki oraz tradycyjnie fasony. Możesz tworzyć oryginalne zestawy, miksując kolory i dobierając dowolne części albo zdecydować się na jeden ulubiony model. Wybór jest naprawdę ogromny! Stroje jednokolorowe lub w pomysłowe printy, jedno- albo dwuczęściowe, wykrojone i zabudowane – znajdź swoje hity na lato.
Męski styl z dozą nonszalancji
Plaża, zabawa i dobry styl mogą iść w parze. Swobodne szorty dla panów będą niezastąpione podczas wakacyjnego wypoczynku. Idealne na lato wygodne kroje i modne kolory pomogą stworzyć topowe stylizacje. Must-have sezonu w najlepszych cenach zawsze w KiK.
Dziecięca moda na lato
Kolorowo i bajkowo – dla najmłodszych sieć KiK proponuje stroje plażowe z ulubionymi bohaterami kreskówek – Little Pony, Disney, Hello Kitty, Angry Birds i Turtles, które zagwarantują dobrą zabawę na plaży w modnym stylu. Wysokiej jakości materiały wytrzymają nawet najbardziej szalone harce.
KiK Textil sp z o.o.
ul. Modrzewskiego 15/17
50-156 Wrocław
Telefon: + 48 (0) 71 377 44 00
Faks: + 48(0) 71 377 44 01
E-Mail: info.pl@kik-textilien.com
www.kik-textilien.com
KiK Textil Sp. z o. o. to jedna z wiodących sieci detalicznych na rynku europejskim. Pierwszy sklep pod szyldem KiK otwarto w 1994 roku w Düsseldorfie. Od tego czasu sieć sukcesywnie się rozrasta rozwijając działalność w kolejnych krajach. Obecnie marka KiK jest w właścicielem ponad 3 200 sklepów na terenie: Niemiec, Austrii, Holandii, Czech, Słowacji, Słowenii, Węgier, Chorwacji i Polski.
KiK Textil Sp. z o. o. oferuje bogaty asortyment, obejmujący wysokiej jakości odzież, biżuterię, dodatki, zabawki oraz tekstylia domowe. Swoją ofertę firma kieruje do osób ceniących modne i markowe produkty w atrakcyjnej cenie.
Nadesłał:
GutPR
|
Komentarze (0)