Rozrywka i wypoczynek » Sport
Kolporter S.A. podpisał kontrakt z UEFA
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Wszystkie firmy, starające się o uzyskanie licencji, musiały przejść specjalną procedurę. Kolporter zwyciężył w tej rywalizacji. Poza znaną marką i doświadczeniem rynkowym, na wybór wpłynęło posiadanie przez Kolportera S.A. dobrze rozwiniętej własnej sieci sprzedaży – mówi Mateusz Duda, Commercial and Marketing Manager Football w firmie Warner Bros Consumer Products, będącej przedstawicielem UEFA do prowadzenia programów licencyjnych.
- Zainteresowanie rynku jest bardzo duże, już zgłaszają się do nas partnerzy, chcący prowadzić sprzedaż maskotek. To zresztą naturalne – doświadczenia wszystkich poprzednich mistrzostw pokazują, że to właśnie maskotki są najchętniej kupowanymi przez kibiców pamiątkami – mówi Sebastian Dyrszka, członek zarządu Kolportera S.A., odpowiedzialny za kontrakt z UEFA. Pluszowe maskotki Slavek i Slavko będą dostępne w trzech rozmiarach – 24, 30 i 44 cm.
Kolporter S.A. pracuje również nad kolejnymi pluszowymi produktami związanymi z Euro 2012. – Na pewno będziemy starali się stworzyć jak najatrakcyjniejszą ofertę nie tylko dla kibiców. Jestem przekonany, że mistrzostwa Euro 2012 będą dla Polski tak ważnym wydarzeniem, że każdy będzie chciał mieć w domu jakąś pamiątkę z nimi związaną – mówi Sebastian Dyrszka. – Dla kibiców, w wybranych salonikach prasowych Kolportera, przygotowujemy również specjalne stoiska z okazji Euro 2012. Oprócz maskotek będą mogli w nich kupić typowo kibicowskie gadżety – dodaje.
Biuro Prasowe Kolportera
Nadesłał:
Kolporter Biuro Prasowe
|
Komentarze (0)