Firma » Biznes

Kolporter stawia na elastyczność

Kolporter rozwija nowe formaty swojej sieci sprzedaży. Poza standardowymi Salonikami Prasowymi i salonami Top- Press spółka uruchamia tzw. wyspy i boxy. – Jesteśmy w stanie zagospodarować dowolną przestrzeń handlową – deklarują przedstawiciele Kolportera.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Najnowszą wyspę handlową Kolporter otworzył na początku września br. w dyskoncie Biedronka przy ul. Piłsudskiego 121 w Łomży. Ten format punktu sprzedaży daje możliwość zlokalizowania stoiska prasowego w centrum handlowym, nawet w przypadku braku wolnych lokali. Powierzchnia - w zależności od potrzeb i możliwości – wynosi od 6 do kilkunastu metrów kw. Wyspę można dowolnie poszerzać i wydłużać, dostosowując ją optymalnie do warunków centrum handlowego.

Wyspa to jeden z kilku formatów, które oprócz standardowych Saloników Prasowych i Salonów Top-Press spółka stosuje uruchamiając punkty w galeriach i pasażach handlowych, dyskontach czy supermarketach. Nowym formatem Kolportera są również wolnostojące boxy o lekkiej stalowej konstrukcji. Boxy są wydzielane z części holów lub np. w wiatrołapach. Partnerom, którzy nie dysponują powierzchnią wewnętrzną, Kolporter proponuje saloniki wolnostojące, instalowane np. przy parkingach czy wejściach.

– Dzięki różnym formatom jesteśmy elastyczni i potrafimy dostosować się do zaproponowanej nam powierzchni, nawet tej minimalnej. Taką zdolność adaptacji uzyskaliśmy dzięki specjalnemu modułowemu systemowi mebli oraz nowoczesnym narzędziom pozwalającym sprawnie optymalizować asortyment i dostosować go do przydzielonej nam przestrzeni – podkreśla Edyta Korbińska, pełnomocnik zarządu Kolportera ds. rozwoju.

Przypomnijmy, że do sieci Kolportera należą aktualnie 1022 punkty handlowe – 829 Saloników Prasowych i 193 salony Top-Press.  


Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć ponad 25 tysięcy terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kolporter Biuro Prasowe

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »