Firma » Biznes
Kolporter z nową marką
Zobacz więcej zdjęć » |
Firma Kolporter Sieci Handlowe, bazując na wieloletnich doświadczeniach, wprowadza na rynek nową koncepcję saloników prasowych pod markę Top Press.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Zainteresowanie inwestycją w sieć saloników prasowych Kolportera wyraziło kilkanaście firm i funduszy inwestycyjnych.
To inwestorzy nie tylko z Polski, ale również z wielu innych krajów Unii Europejskiej. Niezależnie od tego, czy transakcja zostanie sfinalizowana, rozpoczęliśmy wdrażanie nowej marki - Top Press - funkcjonującej w ramach tej sieci - mówi Mateusz Wiśniewski, prezes Kolportera Sieci Handlowe.
Funkcjonuje już 10 takich saloników, w najbliższych miesiącach w centrach handlowych na terenie całej Polski ma powstać kolejnych 50 Top Pressów. Od tradycyjnej sieci Kolportera różnią się one nie tylko nazwą i logotypem, lecz także meblami i standardami merchandisingowymi stosowanymi przy ułożeniu towarów. Wprowadzone modyfikacje skutkują nawet 30 procentowym wzrostem sprzedaży.
Bazując na naszych wieloletnich doświadczeniach uznaliśmy, że czas zaproponować nową koncepcję saloników prasowych, przygotowaną specjalnie na potrzeby centrów handlowych – dodaje Mateusz Wiśniewski. - Zmienia się rynek i oczekiwania klientów. W przypadku centrów handlowych trudno mówić o lojalności osób kupujących w saloniku. Dlatego trzeba je przyciągnąć wyrazistą i atrakcyjną wizualnie koncepcją sklepu. Nowy typ umeblowania umożliwia nam swobodne zmiany w proporcjach asortymentu, w zależności od specyfiki lokalizacji, sezonu, czy promocji organizowanych przez producentów i dostawców. A to skutkuje znaczącym wzrostem obrotów.
Niewykluczone, że obok będącego własnością Kolportera logotypu Top Press niebawem pojawi się drugi brand, należący do któregoś z koncernów tytoniowych lub operatorów komórkowych.
Rozmawiamy z czołowymi polskimi firmami z tych branż, kilku bardzo renomowanych partnerów biznesowych jest bardzo zainteresowanych rozwojem sieci Top Pressów, posiadających wybraną kategorię produktową bardziej rozwiniętą handlowo i marketingowo, wraz z silną obecnością brandu partnera. Takie wzajemne wspieranie się marek da wiele korzyści sprzedażowych i kosztowych współpracującym firmom, a przede wszystkim tworzy nową jakość dla klientów – podsumowuje prezes M.Wiśniewski.
Nadesłał:
puella
|
Komentarze (0)