Firma » Biznes

Kolporter zmienia koncepcję wizualną Saloników Prasowych

Kolporter zmienia koncepcję wizualną Saloników Prasowych
Zobacz więcej zdjęć »
Kolporter zmienia koncept wizualny punktów należących do dwóch sieci sprzedaży, którymi zarządza – Saloników Prasowych i salonów Top-Press.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Dominującą barwą wystroju będzie grafit, uzupełniony żółtymi lub czerwonymi akcentami. Zainstalowane będzie też oświetlenie punktowe, a regały zostaną podświetlone diodami ledowymi.

– Kolporter kilkakrotnie zmieniał koncepcję wizualną swojej sieci handlowej, ale po raz pierwszy są to tak gruntowne zmiany, obejmujące cały punkt sprzedaży, od podłogi aż po sufit – mówi Robert Szczepaniak, doradca Zarządu Kolportera ds. marketingu strategicznego. – Dotychczasowe kremowe ściany i waniliowe wykończenia regałów zastąpione zostaną szarościami. Dzięki temu wnętrze nabierze zdecydowanie bardziej nowoczesnego charakteru. Na suficie zamontowane będzie klimatyczne oświetlenie punktowe, a półki podświetlone będą diodami ledowymi. Całość wnętrza przełamią charakterystyczne dla sieci akcenty kolorystyczne – żółty w przypadku Saloników Prasowych oraz czerwony w przypadku Top-Pressów.
Pierwsze punkty handlowe w odmienionej kolorystyce Kolporter uruchomił już w Warszawie, Katowicach i Częstochowie. – Nowy koncept będzie sukcesywnie wprowadzany w kolejnych nowo otwieranych salonikach prasowych i salonach Top-Press – zapowiada Robert Szczepaniak. – W przypadku działających już punktów zmiany wizualne będą dokonywane podczas zaplanowanych remontów.

Kolporter jest największym dystrybutorem prasy w Polsce. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce, zlokalizowaną w sklepach detalicznych, sieć ponad 25 tysięcy terminali do sprzedaży doładowań prepaid. Terminale realizują również płatności i usługi elektroniczne. Kolporter jest właścicielem 820 saloników prasowych i 192 salonów Top-Press.

Biuro Prasowe Kolportera



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Kolporter Biuro Prasowe

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »