Technologie » AGD - RTV
Końcówka wakacji to gorące okazje w MediaMarkt

W ramach  trwającej właśnie akcji „Rabat Technologiczny” w MediaMarkt tysiące  niezbędnych sprzętów dla każdego – ucznia, rodzica, singla – można kupić  nawet o 15% taniej. Promocja potrwa do środy, 19 sierpnia br.  
Promocja „Rabat technologiczny” to element głośnej kampanii  MediaMarkt „Lato z Zenkiem”. W najnowszej reklamie najpopularniejszy  gwiazdor muzyki disco polo w Polsce zachęca do odwiedzenia najbliższego  sklepu sieci i skorzystania z rabatów, nawet do 15%, na tysiące sprzętów  pomocnych w nauce, relaksie i wykonywaniu domowych obowiązków.
Dzieciaki będą zachwycone
W  ramach akcji „Rabat technologiczny” MediaMarkt przecenił popularne i  bardzo atrakcyjne wizualnie laptopy firmy Apple oraz Asus: model MacBook  Air 13 o prawie 90zł (z 4479 zł na 4389,42 zł), a model F509JA-BQ286T o  blisko 150 zł (z 2799 zł na 2659,05 zł). Spełnią swoją funkcję  niezależnie od tego, czy dziecko wróci po wakacjach do szkoły, czy  będzie będzie uczyło się zdalnie. 
Jak telewizor to najlepszy
Sieć  MediaMarkt słynie z szerokiej oferty sprzętów RTV. W ramach „Rabatu  technologicznego” są one dostępne w jeszcze niższych cenach.  Przykładowo: telewizor SONY KD-65XG8577 można nabyć o 699 zł taniej –  zapłacimy za niego 3999 zł zamiast 4698 zł.
Obowiązki domowe? Czysta przyjemność
Promocją  „Rabat technologiczny” objęte są setki podstawowych sprzętów domowych –  energooszczędnych pralek (WHIRLPOOL TDLR 70211 – 1169,10 zł zamiast  1299 zł) czy efektywnie sprzątających odkurzaczy (TEFAL TW3171 Power XXL  Anima – 499 zł zamiast 569 zł). 
Akcja trwa do 19 sierpnia br.  Szczegóły promocji „Rabat technologiczny” znajdują się w najnowszej  gazetce MediaMarkt oraz na www.mediamarkt.pl. Warto sprawdzić również  opcję bezpłatnego transportu czy zakupów ratalnych.
MediaMarktSaturn Polska
press box    
    	
 
                     
                 Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
						Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract			 ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
						ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ.  WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”			 BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
						BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie			 Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI
						Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce  – od koncepcji po realizację z AI			 AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
						AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%			
Komentarze (0)