Kultura, sztuka » Kultura
Konica Minolta dla Biennale Plakatu
Zobacz więcej zdjęć » |
7 czerwca 2008 roku w Muzeum Plakatu w Wilanowie odbyła się uroczysta inauguracja Międzynarodowego Biennale Plakatu. To już 21. edycja najbardziej znanej na świecie imprezy poświęconej tej dziedzinie sztuki. Od 1966 roku, kiedy zorganizowano ją po raz pierwszy, cieszy się niesłabnącym uznaniem i popularnością. W przygotowaniach do tegorocznej edycji uczestniczyła Konica Minolta - dostawca kompleksowych usług i rozwiązań w zakresie druku. Od 2007 roku firma jest partnerem wspierającym głównego organizatora imprezy - Muzeum Plakatu w Wilanowie. W ramach współpracy firma zajęła się drukiem materiałów promocyjno - informacyjnych dotyczących Biennale.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
"Nasza firma dostrzega potrzebę wspierania różnych form życia kulturalnego w Polsce. Obecnie szczególną uwagę poświęcamy sztuce plakatu. Popularyzacja tej formy wyrazu artystycznego jest nam szczególnie bliska ze względu na jej związek ze sztuką obrazowania.
Dokładnie tym, czyli esencją obrazowania zajmuje się także Konica Minolta. Z dużą przyjemnością zaangażowaliśmy się więc w przygotowania do 21. Międzynarodowego Biennale Plakatu - imprezy szczególnie ważnej dla Muzeum Plakatu, ponieważ zbiegającej się w czasie z jubileuszem 40 - lecia istnienia tej instytucji", powiedział Robert Hulej, Dyrektor Generalny Konica Minolta Business Solutions Polska.
Od momentu nawiązania współpracy z Muzeum Plakatu w 2007 roku, Konica Minolta wspierała także wystawę "Plakat japoński - dzisiaj" oraz kampanię informacyjną dotyczącą konkursu na gadżet - pamiątkę wizyty w Muzeum Plakatu.
Wystawa Konkursowa 21. Międzynarodowego Biennale Plakatu otwarta będzie do 7 września. Więcej informacji na temat wydarzenia znaleźć można na stronie internetowej Muzeum Plakatu w Wilanowie (www.postermuseum.pl).
Komentarze (0)