Gospodarka » Żywność
Konkurs dla konsumentów izotoników 4MOVE rusza w sieci Tesco
„To, że napoje 4MOVE to jedne z najchętniej wybieranych izotoników w Polsce wiadomo od chwili ich pojawienia się na rynku niespełna rok temu. Nie wszyscy jednak wiedzą, że 4MOVE jest także jedynym oficjalnym napojem izotonicznym Piłkarskiej Reprezentacji Polski – i to właśnie na tej informacji zbudowaliśmy promocję dla naszych konsumentów. Nagrody, jakie czekają na uczestników konkursu związane są z footballem i naszą narodową drużyną piłkarską, która rekomenduje markę 4MOVE.” – powiedziała Paulina Włodarska, Marketing Manager w firmie FoodCare.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Promocja konsumencka połączona z konkursem pod hasłem „Wejdź do gry i wygraj weekend z Reprezentacją Polski” startuje już jutro w sklepach sieci Tesco na terenie całej Polski. Docelowo obejmie wszystkie punkty sprzedaży, gdzie dostępne będą napoje 4MOVE, czyli m.in. stacje BP, sieci sklepów Piotr i Paweł, itp. Do wygrania w konkursie są bardzo atrakcyjne nagrody: pełne sportowych wrażeń, połączone z treningami weekendy z piłkarzami Polskiej Reprezentacji Narodowej. Marka 4MOVE nagradza swoich konsumentów także koszulkami, piłkami i biletami na mecze reprezentacji oraz gadżetami 4MOVE.
„Już za rok najważniejsza piłkarska impreza Europy. W Tesco rozpoczęliśmy odliczanie -aż do czerwca przyszłego roku nie zabraknie atrakcji dla kibiców.” – dodał Michał Sikora, Rzecznik Prasowy Tesco Polska.
Promocję konsumencką i konkurs wspiera prowadzona równolegle kampania reklamowa w Internecie (strona www.4move.pl, profil marki na Facebooku www.facebook.com/4MOVE), wybranych rozgłośniach radiowych oraz nośnikach reklamy zewnętrznej i w czasie eventów. Komunikację konkursu wspiera dodatkowo specjalna, biało-czerwona grafika etykiet limitowanej, dostępnej w okresie całej promocji edycji wszystkich smaków 4MOVE.
Całą akcję zakończy w październiku sampling napojów 4MOVE prowadzony wśród studentów wybranych szkół wyższych.
Nadesłał:
Ad rem Public Relations
|
Komentarze (0)