Społeczeństwo » Społeczeństwo
Konspol: pasztet z królika w nowej odsłonie
Pasztet z królika marki Konspol wraz z nadchodzącą wiosną przeszedł metamorfozę i dostępny jest w sklepach w odświeżonym opakowaniu. Zmieniona szata graficzna jest bardziej czytelna i dynamiczna, a aluminiowe foremki nadal bardzo dobrze eksponują produkt. Nowe opakowania wyróżnia nowoczesna, przejrzysta grafika, a także kolorystyka, która wpisuje się w identyfikację wizualną marki Konspol.
Odświeżona etykieta, w sam raz na wiosnę
„Pasztet z Królika" to produkt marki Konspol, który od lat istnieje na polskim rynku. Przeznaczony dla konsumentów ceniących sobie tradycyjne smaki, produkowany ze szczególną dbałością, według oryginalnej receptury. Delikatna, idealna konsystencja, pozwala pokroić go cieknie plastry. Doskonały na kanapkę, do podawania z żurawiną. Dzięki odświeżonej szacie graficznej pasztet z królika marki Konspol jest bardziej rozpoznawalny i lepiej widoczny na półce. Kształt opakowania pozostał niezmieniony – aluminowa, praktyczna foremka ułatwia przechowywanie i zapobiega kruszeniu się pasztetu.
Gramatura: 250g, Cena: 7,99 zł
Nadesłał:
38PR
|
Branża budowlana nie boi się wakacji. 35 proc. firm prognozuje większe przychody
Nowoczesne wnętrze z nutą natury – dlaczego warto postawić na tynki ozdobne?
Jesteśmy od usług - Komfort rozwija kompleksową ofertę projektowania i montażu
Satysfakcja nie ma końca - nowa odsłona kampanii AI od marki Komfort
Komentarze (0)