Gospodarka » Narzędzia
Konsultacje rynkowe Stanley – gdzie powstają pomysły?
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Konfrontowanie nowatorskich koncepcji z oczekiwaniami użytkowników, konstruowanie nowych produktów oraz modernizowanie istniejących nie byłoby możliwe bez spotkań i rozmów z uczestnikami danego rynku. To właśnie dzięki takim spotkaniom zrealizowanym kilka lat temu w Polsce, Stanley Black & Decker wprowadził do oferty dwa nowe narzędzia: noże Stanley XTHT0-10502 z podwójnymi ostrzami - jednym trapezowym i jednym hakowym oraz dłuto Stanley FMHT0-16067 z dodatkową, boczną krawędzią tnącą. Kolejne nowości opracowane dzięki poznaniu potrzeb polskich budowniczych powstaną już niebawem, gdyż w czerwcu 2013 r. odbyła się kolejna seria konsultacji rynkowych.
W tym roku europejscy product managerowie Stanley Black & Decker odwiedzili ekipy budowalne pracujące przy inwestycjach realizowanych przez Warbud, Mermind i Ghelamco. To co zwróciło ich uwagę to sposób wykorzystywania przez polskich profesjonalistów wiader budowlanych, a także szczególna zmiana jaka zaszła w zawodzie cieśli. Polscy cieśle wykorzystują w pracy nie tylko drewno, jak to miało miejsce dawniej, ale również stal, budując deskowania czy szalunki z systemowych elementów stalowych. Ewolucja ta doprowadziła do zmiany oczekiwań specjalistów tego zawodu w stosunku do wykorzystywanych narzędzi, a to z kolei wymaga dostosowania produktów oferowanych przez Stanley Black & Decker do nowych warunków pracy.
Oprócz wizyt na budowach product managerowie Stanley Black & Decker sprawdzali również krajowe kanały dystrybucji. Odwiedzili markety budowlane Castorama, Leroy Merlin, Jula, Praktiker i OBI oraz sklepy handlu tradycyjnego będące autoryzowanymi sprzedawcami Stanley. Ich zadaniem było sprawdzenie sprzedaży narzędzi w różnych kategoriach produktowych, ich ekspozycji na półkach, a także monitoring działań konkurencji.
Projekt konsultacji rynkowych Stanley Black & Decker dotyczy wszystkich krajów Europejskich, w których firma posiada swoje oddziały. Ich celem jest poznanie regionalnych warunków i metod pracy profesjonalistów oraz zdefiniowanie ich oczekiwań w stosunku do użytkowanych narzędzi. W tym roku odwiedzono już Belgię, Francję, Niemcy i Wielką Brytanię. W wyniku spotkań powstaną koncepcje nowych produktów oraz pomysły na zmodernizowanie tych już istniejących.
Komentarze (0)