Gospodarka » Narzędzia

Konsultacje rynkowe Stanley – gdzie powstają pomysły?

Konsultacje rynkowe Stanley – gdzie powstają pomysły?
Zobacz więcej zdjęć »
Centra badawczo-rozwojowe Stanley Black & Decker to ośrodki, w których powstają pomysły na narzędzia budowlane. Jednak nie tylko tu. Bardzo istotne są także konsultacje rynkowe z profesjonalistami na co dzień pracującymi z narzędziami i elektronarzędziami na budowach.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Konfrontowanie nowatorskich koncepcji z oczekiwaniami użytkowników, konstruowanie nowych produktów oraz modernizowanie istniejących nie byłoby możliwe bez spotkań i rozmów z uczestnikami danego rynku. To właśnie dzięki takim spotkaniom zrealizowanym kilka lat temu w Polsce, Stanley Black & Decker wprowadził do oferty dwa nowe narzędzia: noże Stanley XTHT0-10502 z podwójnymi ostrzami - jednym trapezowym i jednym hakowym oraz dłuto Stanley FMHT0-16067 z dodatkową, boczną krawędzią tnącą. Kolejne nowości opracowane dzięki poznaniu potrzeb polskich budowniczych powstaną już niebawem, gdyż w czerwcu 2013 r. odbyła się kolejna seria konsultacji rynkowych.
W tym roku europejscy product managerowie Stanley Black & Decker odwiedzili ekipy budowalne pracujące przy inwestycjach realizowanych przez Warbud, Mermind i Ghelamco. To co zwróciło ich uwagę to sposób wykorzystywania przez polskich profesjonalistów wiader budowlanych, a także szczególna zmiana jaka zaszła w zawodzie cieśli. Polscy cieśle wykorzystują w pracy nie tylko drewno, jak to miało miejsce dawniej, ale również stal, budując deskowania czy szalunki z systemowych elementów stalowych. Ewolucja ta doprowadziła do zmiany oczekiwań specjalistów tego zawodu w stosunku do wykorzystywanych narzędzi, a to z kolei wymaga dostosowania produktów oferowanych przez Stanley Black & Decker do nowych warunków pracy.
Oprócz wizyt na budowach product managerowie Stanley Black & Decker sprawdzali również krajowe kanały dystrybucji. Odwiedzili markety budowlane Castorama, Leroy Merlin, Jula, Praktiker i OBI oraz sklepy handlu tradycyjnego będące autoryzowanymi sprzedawcami Stanley. Ich zadaniem było sprawdzenie sprzedaży narzędzi w różnych kategoriach produktowych, ich ekspozycji na półkach, a także monitoring działań konkurencji.
Projekt konsultacji rynkowych Stanley Black & Decker dotyczy wszystkich krajów Europejskich, w których firma posiada swoje oddziały. Ich celem jest poznanie regionalnych warunków i metod pracy profesjonalistów oraz zdefiniowanie ich oczekiwań w stosunku do użytkowanych narzędzi. W tym roku odwiedzono już Belgię, Francję, Niemcy i Wielką Brytanię. W wyniku spotkań powstaną koncepcje nowych produktów oraz pomysły na zmodernizowanie tych już istniejących.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

Effective Public Relations
http://effectivepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »