Firma » Bankowość
Konto Wyższej Jakości – 5 lat gwarancji stałych warunków, a teraz dodatkowo szansa na wygranie samoc
Taki sam okres gwarancyjny posiada samochód Renault Captur, który można wygrać w konkursie „Masz to jak w Alior Banku”. By wziąć w nim udział wystarczy do 9 grudnia br. złożyć wniosek o otwarcie Konta Wyższej Jakości i wydanie karty debetowej Mastercard, do końca roku odpowiedzieć na pytanie konkursowe i dokonać transakcji bezgotówkowych na łączną kwotę min. 200 zł.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W konkursie „Masz to jak w Alior Banku”, organizowanym przez Alior Bank we współpracy z Mastercard, klienci banku mogą wygrać samochód Renault Captur z 5-letnim pakietem gwarancyjnym lub jeden ze 120 pakietów Spotify Premium, czyli bezpłatny, nieograniczony dostęp do muzyki z całego świata – również na okres 5 lat.
Konkurs skierowany jest do nowych klientów, którzy nie posiadali wcześniej rachunku oszczędnościowo-rozliczeniowego w Alior Banku lub został on zamknięty przed 1 stycznia 2016 r.
By wziąć w nim udział, wystarczy do 9 grudnia br. złożyć wniosek o otwarcie Konta Wyższej Jakości i wydanie karty debetowej Mastercard, a następnie do 31 grudnia br. wypełnić zgłoszenie konkursowe na stronie www.masztojakwaliorbanku.pl i dokończyć zdanie: „Chciałbym mieć 5-letnią gwarancję na…”. Do końca roku należy również dokonać za pomocą karty transakcji bezgotówkowych na łączną, minimalną kwotę 200 zł.
Do końca stycznia 2017 r. jury konkursu wyłoni autorów najciekawszych, najbardziej pomysłowych odpowiedzi.
Konto Wyższej Jakości w Alior Banku to pewność, że klientów nie zaskoczą nagłe zmiany w opłatach. Nie ponoszą oni żadnych opłat za korzystanie z rachunku, za kartę do konta oraz wszystkie inne operacje i usługi, a bank gwarantuje niezmienność tych warunków przez co najmniej 5 lat.
Więcej informacji o Koncie Wyższej Jakości i konkursie na stronach: http://konto-wyzszej-jakosci.aliorbank.pl oraz https://masztojakwaliorbanku.pl/.
Nadesłał:
United PR
|
Komentarze (0)