Kobieta, zdrowie, uroda » Medycyna
Krakowska odsłona kampania Movember w Galerii Bronowice
Zobacz więcej zdjęć » |
Jak co roku, w listopadzie, mężczyźni na całym świecie zapuszczają wąsy, aby sprowokować społeczeństwo do rozmowy o raku jąder i prostaty. W ten sposób organizatorzy kampanii Movember chcą uświadomić, jak ważne są regularne badania i dbanie o swój stan zdrowia. W ramach krakowskiej odsłony akcji profilaktycznej w piątek, 2 listopada, w Galerii Bronowice odbędą się bezpłatne badania USG jąder adresowane przede wszystkim do mężczyzn przed czterdziestką. Na nieco starszych panów czekać będzie – po raz pierwszy – badanie poziomu PSA, czyli tzw. markera nowotworowego prostaty.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Polskie obchody ruchu Movember są unikalne na skalę światową. Jako organizatorzy wyszliśmy poza cel edukacyjny i daliśmy mężczyznom możliwość udziału w bezpłatnych badaniach profilaktycznych USG jąder w Galerii Bronowice. W tym roku na naszym spotkaniu będzie można również przebadać się pod kątem zmian w prostacie, poprzez szybkie badanie krwi. Podczas serii bezpłatnych badań chcemy w tym roku przebadać ponad 2 000 osób – mówi Jakub Kajdaniuk z Fundacji Kapitan Światełko.
Tegoroczna akcja jest trzecią edycją bezpłatnych badań dla mężczyzn w Polsce, zrealizowaną wspólnie przez Fundację Kapitan Światełko, Nationale-Nederlanden, Bayer Polska i Diagnosis S.A. Jej ambasadorami są w tym roku znani YouTuberzy Cyber Marian i Chwytak oraz kierowcy rajdowi Kamil Winnicki i Filip Nivette. Wspólnie promują oni kampanię Movember Polska 2018 w teledysku do nowej wersji piosenki „Wąs! Wąs! Wąs!” Cyber Mariana w reżyserii Mateusza Głowackiego.
Galeria Bronowice to jedyna lokalizacja w Krakowie, w której – w ramach kampanii Movember – panowie mogą wykonać bezpłatne badania profilaktyczne i sprawdzić swój stan zdrowia. Akcja odbędzie się w godz. 9.30 – 14.00 oraz 15.00 – 20.00 w strefie pod ringiem, na parterze centrum handlowego.
Nadesłał:
Open Media
|
Komentarze (0)