Firma » Reklama

Królowa Outdooru, czyli Reklama Mobilna.

Skuteczna reklama zewnętrzna na przyczepie reklamowej. Reklamodawcy od zarania dziejów starają się dotrzeć do konsumentów nowymi, niekonwencjonalnymi i zaskakującymi kanałami przekazu.

Dobrymi przykładami takich zaskakujących kanałów przekazu są np. mini billboardy w toaletach, wobblery przy okienkach kasowych, billboardy stacjonarne czy też tzw. ‘’potykacze’’.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Wszystkie wyżej wymienione nośniki mają jeden cel, a mianowicie zachęcenie potencjalnych konsumentów do zakupu towaru lub usługi. Mają one także jedną bardzo dużą wadę, która związana jest z ich brakiem samoistnej mobilności, co ogranicza zasięg ich oddziaływania a co za tym idzie brak skuteczności.

Mając to na uwadze z pomocą przychodzi nam od dawna znana forma reklamy zewnętrznej, a mianowicie reklama mobilna znana także pod nazwami: przyczepa reklamowa, laweta reklamowa, mobil reklamowy. Przyczepa reklamowa to konstrukcja zbudowana zazwyczaj na przyczepie samochodowej umożliwiająca prezentację dwóch plakatów billboardowych oraz odtwarzanie poprzez system nagłośnienia spotu reklamowego.

Dlaczego Przyczepy reklamowe?

 

  • Zdecydowana mobilność pozwalająca na ekspozycję billboardów w różnych częściach miasta w ciągu dnia.
  • Możliwość dotarcia do odbiorcy nową, niekonwencjonalną drogą, co zwiększa skuteczność przekazu i wywołuje pozytywne nastawienie odbiorców.
  • Możliwość wyeksponowania dowolnych cech produktu.
  • Skuteczny sposób zdystansowania rywali.
  • Zmniejszenie kosztów w porównaniu z reklamą w mediach.  
  • Krótki czas przygotowania i realizacji.
  • Połączenie plakatu wielkoformatowego z dźwiękiem spotu reklamowego zwraca uwagę każdego uczestnika ruchu zarówno kołowego jaki i pieszego.
  • Świetnie sprawdza się na zatłoczonych ulicach miast.

 

Oczywiście każda róża ma ciernie i nasza ‘’KRÓLOWA OUTDOORU’’ nie jest tutaj wyjątkiem. Przyczepy reklamowe są bardzo podatne na warunki pogodowe co ma bezpośredni wpływ na poprawność ekspozycji reklamy a co ważniejsze na bezpieczeństwo poruszania się w ruchu kołowym. Ponadto reklama mobilna poruszająca się żółwim tempem po zakorkowanych ulicach naszych miast może wywoływać irytację nadpobudliwych i sfrustrowanych współużytkowników naszych dróg.

Mając na uwadze zarówno zalety jak i nieliczne wady tejże formy reklamy zewnętrznej należy bez wątpia przyznać, iż jest ona jedną z najskuteczniejszych form reklamy zewnętrznej zarówno pod względem kosztowym jak i skali oddziaływania na odbiorców.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

jacek.jedrzejczak

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »