Firma » Reklama
Przyczepa reklamowa vs. billboard stacjonarny
Każdy z tych nośników posiada swoje wady i zalety natomiast przyczepa reklamowa zdecydowanie przewyższa billboard stacjonarny wielorakością zastosowań i oczywiście swoją mobilnością.
Przyczepa reklamowa może być używana zarówno w miastach jak i poza nimi podczas promocji produktów/usług, skonsolidowanych akcji reklamowych czy też imprez okolicznościowych. Przyczepy reklamowe największą popularnością cieszą się podczas kampanii wyborczych czego niezbitym dowodem może być fakt, iż jeden z członków byłej kadry narodowej w piłce nożnej został posłem używając tylko i wyłącznie przyczep reklamowych. Potencjał reklamowy jaki oferuje przyczepa reklamowa jest coraz bardziej doceniany przez reklamodawców chcących dotrzeć do klienta nową i niekonwencjonalną drogą przekazu.
Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)