Firma » Reklama
Przyczepa reklamowa vs. billboard stacjonarny
Każdy z tych nośników posiada swoje wady i zalety natomiast przyczepa reklamowa zdecydowanie przewyższa billboard stacjonarny wielorakością zastosowań i oczywiście swoją mobilnością.
Przyczepa reklamowa może być używana zarówno w miastach jak i poza nimi podczas promocji produktów/usług, skonsolidowanych akcji reklamowych czy też imprez okolicznościowych. Przyczepy reklamowe największą popularnością cieszą się podczas kampanii wyborczych czego niezbitym dowodem może być fakt, iż jeden z członków byłej kadry narodowej w piłce nożnej został posłem używając tylko i wyłącznie przyczep reklamowych. Potencjał reklamowy jaki oferuje przyczepa reklamowa jest coraz bardziej doceniany przez reklamodawców chcących dotrzeć do klienta nową i niekonwencjonalną drogą przekazu.
Freestyle, energia i spotkanie z gwiazdą TikToka! EdzioRap w G City Targówek już wkrótce!
Jak opodatkowanie nowych, niesprzedanych mieszkań wpłynęłoby na ceny
Sprytne patenty na małą łazienkę – praktyczny poradnik
O wartości prostych rzeczy. Krakowski Salon Poezji w Łodzi dodaje otuchy Staffem
Z FABRYKI SCHEIBLERA DO PRZĘDZALNI RAMISCHA. ŚWIĄTECZNE TARGI ŁÓDZKIE SZTUKI PO RAZ PIERWSZY W OFFI
Komentarze (0)