Kultura, sztuka » Kultura
Książkowe hity w sieci Kolportera
Zobacz więcej zdjęć » |
Książki, które dystrybuuje Kolporter, trafiają do saloników prasowych, na stacje benzynowe (m.in. BP i Lukoil), stoiska patronackie firmy, a także do kiosków i punktów handlowych.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
W ofercie Kolportera są tytuły książkowe z około czterdziestu wydawnictw, m.in. takich oficyn, jak Egmont Polska, Colgraf, Pasja, Ameet. Miesięcznie firma wprowadza do punktów sprzedaży 200–300 tytułów, nowości i wznowień. Największym powodzeniem cieszą się książki i książeczki dla dzieci, wszelkiego rodzaju poradniki, romanse i kryminały publikowane w formacie kieszonkowym. Jednym słowem – pozycje, które można szybko przeczytać, które zapewnią rozrywkę lub dostarczą konkretnych informacji.
Bestsellerem w sieci sprzedaży Kolportera jest „Elementarz. Teksty do czytania metodą sylabową” Aleksandry Plec i Marzenny Skoczylas. Książka jest w ofercie Kolportera od listopada 2007 roku i ciągle sprzedaje się bardzo dobrze – dotychczas klienci kupili już ponad 40 tys. egzemplarzy.
Kolporter wprowadza do swoich punktów sprzedaży również hity w rodzaju cyklu o Harrym Potterze Joanne K. Rowling (wyd. Media Rodzina) czy „Kodu Leonarda da Vinci” Dana Browna (wyd. Albatros).
Kolporter jest największym dystrybutorem prasy i jednym z największych dystrybutorów towarów FMCG w naszym kraju. Oferuje kompleksową obsługę punktów handlowych i sieci sprzedaży oraz świadczy usługi logistyczne i reklamowe. Spółka zbudowała największą w Polsce sieć wielofunkcyjnych terminali do obsługi płatności i usług elektronicznych, zlokalizowanych w sklepach detalicznych. Kolporter jest właścicielem około 850 saloników prasowych, buduje sieć marketów spożywczych „Dobry Wybór”.
Nadesłał:
Kolporter Biuro Prasowe
|
Komentarze (0)