Firma » Finanse

Leasingowa (r)ewolucja

Michał Dyc, Dyrektor Sprzedaży Detalicznej w Volkswagen Bank Polska

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Leasing z wysoką wartością końcową to (r)ewolucja na polskim rynku finansowania aut. Przez lata nabywcy firmowych pojazdów byli przyzwyczajeni, że kupując auto, muszą liczyć się z dużym jednorazowym wydatkiem lub finanso­wać je tradycyjnym leasingiem lub kredytem. Po spłaceniu rat przewidzianych umową wykupy­wali lub przejmowali pojazd na własność. Dzięki wprowadzeniu na rynek leasingu z wysoką wartością końcową następuje stopniowa zmiana mentalności klientów z „mieć samochód" na „używać samochodu". Otóż klient biznesowy spłaca w czasie umowy leasingowej jedynie wartość, którą samochód utracił podczas 3-4 lat użytkowania, a nie całą jego cenę. Dzięki temu miesięczne raty leasingowe są wyjątkowo niskie. Wysoka wartość rezydualna (czyli końcowa) ułatwia również podjęcie decyzji o zmianie samochodu na nowy po okresie finansowania, a nie wymusza wykupu pojazdu. Dzięki temu można jeździć zawsze nowym autem. Dodatkowo dostępne są również pakiety przeglądów, dzięki którym można zaplanować wydatki serwisowe w rocznym budżecie firmy.    



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MultiComm

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »