Firma » Praca

Letniemu obuwiu mówimy nie

Letniemu obuwiu mówimy nie
Zobacz więcej zdjęć »
W ciepłe dni często mamy dylemat, jakie obuwie wypada nosić do pracy. Ankieta przeprowadzona przez monster.com, globalny portal pracy, pokazuje, że aż 77% z nas uważa noszenie odkrytego obuwia do pracy za nieprofesjonalne.

Monster.com, wiodący portal kariery i flagowa marka firmy Monster Worldwide, Inc.,  zapytał swoich użytkowników co myślą o zakładaniu obuwia odkrywającego stopy do pracy.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

77% osób twierdzi, że jest to nieprofesjonalne, a 7% pracowników, że mimo, iż nie przeszkadzają im takie buty, to nie mają ochoty oglądać ich w biurze. Co dziesiąty respondent nie widzi przeciwwskazań.

Największą wagę do profesjonalnego wizerunku przywiązują mieszkańcy Ameryki Północnej i Europejczycy. Aż 86% pracowników zza oceanu (USA, Kanada i Meksyk) uważa tego typu buty za nieodpowiedni element stroju do pracy. Podobnie twierdzi 72% Europejczyków.

W Azji wymagania dotyczące stroju nie są aż tak restrykcyjne. W tym regionie tylko 68% nie założyłoby odkrytych butów do pracy. Natomiast jedna czwarta ankietowanych z Austrii (25%) i Włoch (23%) uważa, że jest to akceptowalne.

Wśród ankietowanych znalazła się grupa 5% osób, które uważają, że letnie buty mogą być noszone w biurze wyłącznie przez kobiety.

„Praktycznie w każdej branży zasady dotyczące ubioru stają się mniej restrykcyjne, dlatego coraz więcej pracowników ma problem z określeniem tego, co jest dozwolone w pracy” – mówi Charles Purdy, ekspert Monster.com. „W ciepłe, letnie dni zależy nam przede wszystkim na wygodnym i przewiewnym  stroju, ale nie możemy zapominać o naszym wizerunku zawodowym. Najlepszym sposobem na zorientowanie się, jak najlepiej dobrać strój do biura jest branie przykładu z kadry kierowniczej. Ponadto warto dostosować styl ubierania do kalendarza ważnych spotkań i konferencji” - dodaje.

Informacje dodatkowe:

Wyniki badań pochodzą z ankiety przeprowadzonej przez Monster Worldwide w okresie od 1  do 14 maja 2012 na 10,723 respondentach.

monsterpolska.pl (Monster Worldwide Polska Sp. z o.o.) to część największego na świecie serwisu kariery monster.com. W Polsce firma jest obecna już od 1999 roku, wcześniej jako jobpilot.pl. Celem monsterpolska.pl jest ułatwienie kontaktu pomiędzy prężnie rozwijającymi się firmami a profesjonalistami. Pracobiorcom, serwis monsterpolska.pl oferuje możliwości rozwoju i kierowania swoją karierą zawodową. Pracodawcom ułatwia poszukiwanie wykwalifikowanych kandydatów. Jest to możliwie dzięki nowoczesnym technologiom i innowacyjnym usługom, usprawniającym proces rekrutacji.



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

nina.biadun@triplepr.pl

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »