Zdrowie » Medycyna
LUX MED gra fair
Grupa LUX MED jest partnerem nowej kampanii Gramy Fair, mówimy #NIEdladopingu, której organizatorem jest Polska Agencja Antydopingowa. Celem projektu jest walka ze zjawiskiem stosowania niedozwolonego dopingu zarówno w sporcie zawodowym jak i amatorskim.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Honorowy patronat nad kampanią objęło Ministerstwo Sportu i Turystki, Polski Komitet Olimpijski, Światowa Agencja Antydopingowa oraz Związek Piłki Ręcznej w Polsce. LUX MED od wielu lat wspiera polski sport jako Główny Partner Medyczny Polskiego Komitetu Olimpijskiego.
Inauguracja kampanii odbyła się 15 kwietnia na Stadionie Narodowym w obecności ministra sportu, Witolda Bańki oraz dyrektora Polskiej Agencji Antydopingowej, Michała Rynkowskiego. W projekt zaangażowało się blisko 320 zawodników z 16 klubów piłki ręcznej, którzy w sezonie 2018/2019 i 2019/2020 będą promować ideę gry fair play. Akcja skierowana jest również do najmłodszych i obejmie 16 000 dzieci, które biorą udział w projekcie „Kocham ręczną”.
Organizatorzy chcą zwrócić uwagę na konsekwencje zdrowotne i wizerunkowe stosowania niedozwolonych substancji. Celem jest również podnoszenie świadomości i edukacja w zakresie właściwej dietetyki i profilaktyki w sporcie.
Jako Główny Partner Medyczny wspieramy cele Polskiego Komitetu Olimpijskiego, w tym w szczególności dotyczące rozwoju Polskiego Ruchu Olimpijskiego, propagowania idei olimpijskiej i szerzenia ducha sportu. Stosowanie dopingu jest sprzeczne z tymi celami. Ci, którzy się na niego decydują, muszą być świadomi długofalowych konsekwencji, które sprowadzają się przede wszystkim do utraty zdrowia. Chcemy o tym mówić głośno – mówi Anna Rulkiewicz, Prezes Grupy LUX MED.
W ramach projektu powstanie platforma e-learningowa a także poradnik edukacyjny, w którym znajdą się zagadnienia związane z walką z dopingiem.
Ambasadorami kampanii są m.in.: Jan Błachowicz, Andżelika Cichocka, Michał Daszek, Marcin Lewandowski, Joanna Jędrzejczyk, Tomasz Majewski, Arkadiusz Malarz, Arkadiusz Moryto, Michał Pol, Monika Pyrek, Wojciech Włodarczyk, Andrzej Wrona oraz Luiza Złotkowska.
Partnerami akcji są: Grupa LUX MED, PKN Orlen S.A., Superliga Sp. z o.o., Juventus Academy, Fundacja Orły Sportu oraz IMenDigital.
Grupa LUX MED jest liderem rynku prywatnych usług zdrowotnych w Polsce i częścią międzynarodowej grupy Bupa, która działa, jako ubezpieczyciel i świadczeniodawca usług medycznych na całym świecie. Grupa LUX MED zapewnia pełną opiekę: ambulatoryjną, diagnostyczną, rehabilitacyjną, szpitalną i długoterminową dla ponad 1 900 000 pacjentów. Do ich dyspozycji jest ponad 200 ogólnodostępnych i przyzakładowych centrów medycznych, w tym placówki ambulatoryjne, diagnostyczne i szpitale, a także ośrodek opiekuńczo-rehabilitacyjny oraz ponad 2600 poradni partnerskich. Firma zatrudnia 14 800 osób, około 6500 lekarzy i 4000 wspierającego personelu medycznego. Grupa LUX MED jest Głównym Partnerem Medycznym Polskiego Komitetu Olimpijskiego i Głównym Partnerem Medycznym Polskiego Komitetu Paraolimpijskiego.
Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.
Nadesłał:
iwonamichalowska
|
Komentarze (0)