Firma » Reklama
Magdalena Czaja w jury konkursu na nową identyfikację wizualną Zachęty
Zobacz więcej zdjęć » |
- Mam poczucie wielkiej odpowiedzialności w związku z uczestnictwem w jury tego konkursu. Zdaję sobie sprawę, że Zachęta to narodowe dobro i marka doskonale rozpoznawalna w świecie kultury. Przed jury dużo ciężkiej pracy. Wspólnie postaramy się wybrać taki projekt, który będzie wyjątkowy i stanie się symbolem Zachęty na wiele lat - komentuje Magdalena Czaja, prezes San Markos.
Założeniem konkursu jest stworzenie nowoczesnej identyfikacji galerii, pozwalającej połączyć nowe formy związane z identyfikacją wizualną z wieloletnią bogatą historią i tradycją Zachęty, od wielu lat odgrywającą istotną rolę w promowaniu sztuki współczesnej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
- Podjęliśmy wyzwanie umocnienia potencjału marki Zachęta. Chcemy by informacja o ofercie i naszej aktywności kulturalnej jeszcze skuteczniej docierała do publiczności, m. in. również poprzez nadanie jej bardziej spójnej i nowoczesnej identyfikacji, by nasze symbole były czytelne dla wszystkich, których zapraszamy do galerii. To bardzo odpowiedzialne ale zarazem ekscytujące wyzwanie - powiedziała Justyna Markiewicz, Zastępca Dyrektora Zachęty Narodowej Galerii Sztuki.
Organizatorzy zaplanowali przeprowadzenie konkursu w dwóch etapach. W pierwszym zaproszeni wykonawcy mają zaprezentować wstępne koncepcje, spośród których jury wyłoni trzech finalistów do zamkniętego drugiego etapu konkursu. Zwycięzcę konkursu poznamy już w lipcu.
Magdalena Czaja - Według rankingów jedna z najbardziej wpływowych kobiet w polskiej reklamie, uhonorowana tytułem „Człowieka Reklamy Briefu 2010". Wieloletni praktyk marketingu, współzałożycielka i Prezes Zarządu agencji San Markos, Wiceprezes On Board San Markos Group. Pełni funkcję wiceprezesa Stowarzyszenia Komunikacji Marketingowej SAR oraz wiceprzewodniczącej prezydium Komisji Etyki Reklamy. Aktywnie działa w Komitecie Effie.
Pod jej kierunkiem zespół San Markos zrealizował innowacyjną kampanię edukacyjną „Kumpel z przeszłości. 1944 Live" - która jest prawdopodobnie najbardziej nagradzanym projektem w historii polskiej reklamy. Kampania otrzymała ponad 20 nagród na międzynarodowych i polskich konkursach reklamowych, w tym dwa Grand Prix w konkursie "Media Trendy" oraz Srebrnego Lwa na najbardziej prestiżowym Festiwalu Reklamy "Cannes Lions".
Ukończyła Marketing i Zarządzanie na SGH w Warszawie. Jest również absolwentką studiów Public Relations na Uniwersytecie Warszawskim oraz Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie.
Zachęta Narodowa Galeria Sztuki -najbardziej prestiżowa i największa galeria sztuki współczesnej w Polsce. Miejsce ważnych wystaw i wydarzeń artystycznych, w którym prezentowane są najnowsze zjawiska w sztuce polskiej i zagranicznej. Misją Zachęty jest łączenie działalności wystawienniczej z edukacyjną i popularyzatorską.
Dodatkowych informacji udzielają:
Dariusz Chrzanowski
On Board San Markos Group Sp. z o.o.
01-141 Warszawa, ul. Wolska 88
tel.: (22) 321 51 00
e-mail.: dchrzanowski@onboard-sanmarkos.pl
Komentarze (0)