Technologie » Internet

MAGNA GLOBAL ROZSZERZA AMERYKAŃSKĄ UMOWĘ Z GOOGLE O MIĘDZYNARODOWĄ WSPÓŁPRACĘ

Umowa o współpracy uwzględnia serwis Youtube oraz sieć mobilnych i internetowych reklam w serwisie Google’a.

Warszawa, Polska – 24 czerwca 2014 – MAGNA GLOBAL, medialna strategiczna i inwestycyjna jednostka w globalnych strukturach IPG Mediabrands, ogłosiła w ostatnim tygodniu wielomilionowe partnerstwo z internetowym gigantem Google, w ramach którego będzie zarządzała środkami finansowymi klientów przeznaczonymi na usługi Google’a.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


MAGNA GLOBAL, która rocznie w imieniu klientów sieci Mediabrands inwestuje ok. 37 miliardów dolarów, umowę o partnerstwie z Google podpisała na okres roku, z możliwością jej przedłużenia, jeżeli przyniesie zakładane korzyści. W ramach partnerstwa obie firmy będą wspólnie pracować nad przeniesieniem kampanii klientów Mediabrands do serwisów Youtube, sieci reklamowej Google’a i AdMob oraz inwestować w projekty i badania, pomagające mierzyć rzeczywisty wpływ prowadzonych kampanii.

 

Bazując na wcześniejszej umowie z tego roku dotyczącej rynku amerykańskiego, rozszerzone partnerstwo obejmuje ponad 40 szybko rosnących rynków w Ameryce Łacińskiej, Europie, na Bliskim Wschodzie, Afryce i Azji.

 

„Google zawsze był jednym z naszych najlepszych sojuszników, partnerów na całym świecie i ta umowa jest kolejnym ważnym krokiem w naszej długoletniej współpracy. Mamy nadzieję, że ta forma pomoże nam lepiej obsługiwać naszych klientów poprzez bardziej inteligentne i efektywne inwestycje medialne realizowane w ich imieniu” – powiedziała Shaffia Sanchez, Prezes MAGNA GLOBAL, World Markets.

 

„Cieszymy się, że kolejne marki z całego świata dostrzegają potencjał rozwiązań digitalowych, które (coraz częściej) stanowią dla nich preferowane platformy działań marketingowych.” – powiedział Torrence Boone, Managing Director, Agency Development, Google. „Rozszerzona umowa z IPG Mediabrands podkreśla tę zmianę, a także nasze zaangażowanie w pomoc agencyjnym partnerom i ich klientom w odnoszeniu sukcesów na międzynarodową skalę.”

 

O MAGNA GLOBAL

 

MAGNA GLOBAL jest medialną strategiczną jednostką IPG Mediabrands, składającą się z dwóch kluczowych działów: MAGNA GLOBAL Investment oraz MAGNA GLOBAL Intelligence.

 

MAGNA GLOBAL Investment wykorzystuje łączną wartość wszystkich inwestycji medialnych IPG do stworzenia określonej siły zakupowej na rynku, oszczędności i efektywności, a ostatecznie do bardziej inteligentnych i efektywnych inwestycji medialnych w imieniu naszych klientów.


Z jasno zdefiniowanym celem – 50% automatycznego zakupu mediów do 2016 roku w Ameryce Północnej, zespół MAGNA GLOBAL wciąż inwestuje w rozwój obszarów digital, programmatic i broadcast oraz wszystkich innych tradycyjnych platform mediowych. Dlatego dział ten uważany jest za jedno z najbardziej kompleksowych narzędzi zakupowych i negocjacyjnych w branży medialnej.

 

MAGNA GLOBAL Intelligence wyznacza standardy w branży od ponad 50 lat poprzez prognozowanie przyszłych wydatków mediowych. MAGNA Global Intelligence tworzy ponad 40 rocznych raportów na temat trendów oglądalności, wydatków medialnych, popytu na rynku oraz skuteczności reklam.

 

MAGNA GLOBAL posiada biura w 24 krajach na całym świecie. Aby uzyskać więcej informacji, prosimy odwiedzić www.magnaglobal.com lub śledzić nas @MAGNAGLOBAL.

 

O IPG Mediabrands

 

Zostaliśmy założeni przez Interpublic Group (NYSE: IPG) w 2007 roku, by zarządzać dostępnymi aktywami mediowymi. Dziś oznacza to, że zarządzamy i inwestujemy 37 miliardów dolarów w globalne media w imieniu naszych klientów, zatrudniamy ponad 8,500 różnorodnych i odważnych specjalistów komunikacji marketingowej na całym świecie, a nasze jednostki działają w ponad 130 krajach.

Jesteśmy sprawdzonym partnerem, pomagającym klientom w maksymalizowaniu wyników biznesowych poprzez zintegrowane, inteligentne strategie marketingowe. IPG Mediabrands jest zobowiązana do wdrażania rozwiązań z obszaru automated buying, pay-for-performance oraz do wprowadzenia innowacyjnych cyfrowych rozwiązań poprzez agencje medialne, a w tym: Universal McCann, Initiative, BPN, Orion Holdings oraz ID Media.

Lista specjalistycznych usług agencji, w tym MAGNA GLOBAL, Mediabrands Audience Platform, Mediabrands Publishing, IPG Media Lab, Ensemble oraz oferty technologiczne i przemysłowe, sprawiają, że to partnerstwo jest identyfikowane z dostarczaniem bezprecedensowych wyników ‘bottom line’ dla swych klientów.

 

Do grupy IPG Mediabrands w Polsce, należą: Universal McCann, Initiative Media, Lowe Media i Reprise media.

 

Więcej informacji:

MAGNA GLOBAL/ IPG Mediabrands

Evelyn Ferro

evelyn.ferro@mbww.com

+1.305.613.5486

 



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

MultiComm

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »