Rozrywka i wypoczynek » Turystyka
"Malachit" i "Chalkozyn" z nowym wyglądem
Zobacz więcej zdjęć » |
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Nadbałtycki obiekt spółki INTERFERIE przejdzie poważną zmianę wyglądu – elewacja zostanie ocieplona, zmieniona zostanie jej kolorystyka: pojawi się więcej barw kawy z mlekiem, szarości i odcieni chłodnego pomarańczu. Ściany z geometrycznymi wzorami przypominać będą nieco korę drzewa, a główne wejście będzie miało formę wydłużonego, częściowo zabudowanego prostokąta z wyraźnym logo spółki. Oprócz docieplenia przeprowadzone zostaną także remonty balkonów oraz usprawnienia w zakresie instalacji przeciwpożarowej.
Projekt przygotowało szczecińskie Biuro Architektoniczne Makowski&Sołdek, które było zaangażowane także w prace projektowe w innych kołobrzeskich hotelach. Pozwoli to więc zagwarantować spójny, elegancki wygląd tej części promenady. Cała modernizacja w zamierzeniach spółki będzie inwestycją wieloletnią. O tym, jak ostatecznie wyglądać będzie „Chalkozyn”, informować będzie wielkoformatowa siatka, która powieszona zostanie na fasadzie budynku.
Jest już również gotowy zweryfikowany projekt architektoniczny hotelu górskiego „Malachit” w Świeradowie – tu zakres prac obejmuje wzniesienie nowego skrzydła hotelowego, w którym znajdzie się mini aquapark wraz ze strefą relaksacyjną. Architekci zmodyfikowali nieco pierwotną koncepcję: zmniejszyli wysokość nowego budynku i wprowadzili bardziej regularny kąt nachylenia trzech „skrzydeł” (w pierwotnej wersji planowane było jedno wysokie „skrzydło” i dwa mniejsze, nisko rozłożone nad wejściem, teraz będą one zajmować w miarę podobną powierzchnię). Chodziło o uzyskanie w całym obiekcie bardziej spójnego wyglądu i efektu wzajemnego uzupełniania się obu części budynku, uniknięcie zdecydowanego kontrastu nowego skrzydła ze starym. Zmieniono też projekt kolorystyczny – całość utrzymana będzie w tonacji brązów i zgaszonego pomarańczu (pierwotnie dachy miały być granatowe, a elewacja hotelu grafitowoniebieska).
- Ta ostatnia zmiana jest efektem systematycznego wprowadzania przez spółkę Interferie jednolitej kolorystyki w naszych obiektach. Wprawdzie zarządzamy różnymi obiektami, od ośrodków wypoczynkowych po hotele, to jednak wszystkie one wchodzą w skład jednej sieci. Odpowiednia kolorystyka budynków, bazująca na barwach obowiązujących w Systemie Identyfikacji Wizualnej, pozwoli budować spójny wizerunek marki – mówi Adam Milanowski, prezes zarządu spółki INTERFERIE. - Będzie to także ułatwienie dla klientów, którzy dzięki temu łatwiej kojarzyć będą ośrodki Interferii.
Wizualizacje obu ośrodków będzie można również oglądać w nowych folderach wydanych przez firmę.
INTERFERIE to spółka, która ma prawie 20-letnią tradycję w działalności na krajowym rynku turystycznym i jest największą firmą turystyczną na Dolnym Śląsku, jedną z większych w Polsce. INTERFERIE to członek Polskiej Izby Turystyki, Dolnośląskiej Izby Gospodarczej oraz Dolnośląskiej Organizacji Turystycznej. Firma dysponuje hotelami i ośrodkami wypoczynkowymi w Sudetach i pasie nadmorskim. Ponadto ma hotele w Lubinie i Głogowie. Bornit, położony w Szklarskiej Porębie hotel spółki, to najwyższej klasy obiekt tego rodzaju w Karkonoszach.
Historia INTERFERII związana jest z przekształceniami w KGHM Polska Miedź SA. Spółka w 1992 roku przejęła ośrodki wypoczynkowe i kolonijne należące do miedziowego potentata. Rok 2006 był rokiem debiutu giełdowego INTERFERII. Pierwsze notowanie praw do akcji spółki odbyło się 10 sierpnia. Współwłasnością INTERFERII S.A. oraz Funduszu Hotele 01 (spółki celowej funduszu KGHM I FIZAN) jest INTERFERIE Medical SPA sp. z o.o., odpowiedzialna za budowę w Świnoujściu dużego kompleksu wypoczynkowego i późniejsze zarządzanie nim.
Spółka INTERFERIE należy do wiarygodnych i rzetelnych partnerów biznesowych, czego dowodem są liczne wyróżnienia: tytuł Przedsiębiorstwa Fair Play (2004) czy przyznawane przez wywiadownię gospodarczą Dun and Bradstreet Certyfikat Wiarygodności Biznesowej oraz tytuł Przejrzystej Firmy (oba w 2009 roku). INTERFERIE znalazły się również w gronie Gazel Biznesu 2010, były również nominowane w kategorii najlepszej firmy turystycznej w IV edycji konkursu Dolnośląski Klucz Sukcesu.
Więcej informacji:
www.interferie.pl
Nadesłał:
frajtak
|
Komentarze (0)