Firma » Biznes
Małopolskie Targi Innowacji
Zobacz więcej zdjęć » |
Ich głównym celem było umożliwienie zgromadzenia w jednym miejscu wielu wystawców reprezentujących podmioty z tzw. złotego trójkąta, który rozumiany jest jako układ wzajemnych relacji między światem biznesu, jednostkami badawczo-rozwojowymi oraz administracji publicznej.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Małopolski samorząd pragnie jeszcze bardziej zacieśnić współpracę nauki oraz biznesu, aby wspierać rozwój innowacyjnych rozwiązań, których realizacja miałaby miejsce na obszarze województwa.
Wśród 50 wystawców zgromadzonych pod namiotem wystawienniczym na Małym Rynku znalazła się szeroka gama podmiotów, od firm świadczących usługi w zakresie marketingu innowacji (Alexandrite Group), przez firmy księgowo-audytorskie (Auxilium), firmy wdrażające najnowocześniejsze systemy interaktywne (Berrylife), kończąc na jednostkach badawczo-rozwojowych (Centra Transferu Technologii) oraz sektora administracji publicznej, wspierające innowacyjność regionalną.
- Dzięki uczestnictwu w targach mamy możliwość szerszej prezentacji naszego programu „Postaw na marketing innowacji". Program dotyczy promocji usług i produktów w oparciu o marketing innowacji. Pod terminem kryje się analiza marketingowych narzędzi zarządzania innowacją oraz zakres ich wykorzystania w celu wprowadzenia na rynek nowych lub istotnie ulepszonych, innowacyjnych produktów i usług. Marketing innowacji to również innowacje w marketingu, nieustanne poszukiwanie nowych rozwiązań oraz kanałów sprzedaży i komunikacji - mówi Monika Kidyba z firmy Alexandrite Group.
Wielu spośród wystawców poprzez uczestnictwo w targach oprócz chęci przybliżenia szerszemu gronu osób specyfiki swojej działalności, niekiedy bardzo zaawansowanej, pragnie również poszerzyć listę kontaktów biznesowych.
„Dzięki naszej obecności na targach chcemy znaleźć partnerów biznesowych do wynalazków opracowanych na Uniwersytecie Jagiellońskim. Liczymy na to, że firmy, które pojawią się tutaj a poszukują ciekawych rozwiązań lub pomysłów na nowe przedsięwzięcia, znajdą je u nas." - podkreśla Gabriela Konopka-Cupiał z CITTRU Uniwersytetu Jagiellońskiego.
Targom towarzyszyła konferencja pod hasłem „Być albo nie być...(oto jest) pytanie o współpracę Nauka-Biznes", podczas której wielu prelegentów, reprezentujących różnie środowiska starało się przybliżyć problem skutecznej realizacji polityki proinnowacyjnej na szczeblu krajowym. Wśród zaproszonych gości nie zabrakło zagranicznych działaczy, reprezentujących szwedzki region Uppsala oraz zaprzyjaźniony z małopolskim samorządem francuski region Rhone-Alpes.
Źródło: www.alexandrite.pl
Komentarze (0)