Technologie » Telekomunikacja
Manager połączeń Aastra MX-ONE w jednym z głównych branżowych raportów analitycznych
Zobacz więcej zdjęć » |
Raport Gartnera wymienia przykłady wdrożeń oraz opisuje szczegółowo funkcje, na które managerowie powinni zwrócić szczególną uwagę. Poszczególnym rozwiązaniom przyznaje oceny punktowe, zależnie od tego jak ważne okazały się w konkretnym przypadku.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Autorzy raportu zalecają użytkownikom zwrócenie uwagi na „łatwość użytkowania, całkowity koszt posiadania (TCO), dostępność usług serwisowych, różnice w dystrybucji w zależności od regionu, cenę, politykę przyznawania licencji, bezpieczeństwo inwestycji, dostępność systemu monitoringu jakości pracy sieci oraz informacje o reputacji sprzedawcy i satysfakcji użytkowników."
Aastra MX-ONE to wysoce skalowalny i elastyczny manager połączeń sprzedawany w ponad 130 krajach wraz z kompletnym pakietem usług Unified Communications (UC), takich jak zunifikowany system przesyłania wiadomości, prowadzenia konferencji i pracy grupowej. Wszystkie pozwalają zredukować koszty pracy oraz zwiększyć wydajność i produktywność.
„Aastra MX-ONE to niezawodny manager połączeń, który wyróżnia się na tle konkurencji i z pewnością zadowoli klientów poszukujących wszechstronnego rozwiązania telekomunikacyjnego oraz tych chcących wdrożyć rozwiązania komunikacji zintegrowanej. Produkt zapewnia szeroką obsługę otwartych standardów, co sprawia że jest on jeszcze bardziej elastyczny i może być z łatwością dostosowywany do indywidualnych potrzeb klienta" - mówi Frederic Boone, dyrektor na Europę Środkową i Południowo-Wschodnią w firmie Aastra Technologies. „Aastra MX-ONE to wszechstronne rozwiązanie przynoszące wymierne korzyści, takie jak system Unified Communications czy aplikacje centrum kontaktowego. Raport Gartnera dostarcza klientom chcącym podjąć dobrą decyzję podczas wyboru produktu wiele cennych informacji" - dodaje Frederic Boone.
Firma Wavin zdecydowała się niedawno na wdrożenie Aastra MX-ONE w 8 lokalizacjach na terenie Wielkiej Brytanii. Obsługują one w sumie ponad tysiąc użytkowników. Wavin jest wiodącym dostawcą usług zarządzania wodociągami, systemami ogrzewania i osuszania budynków dla sektora budowlanego oraz usług komunalnych. Firma zatrudania 1200 osób.
„Podjęliśmy decyzję o wymianie starej centrali PBX na Aastra MX-ONE z powodu niskich kosztów, wyróżniających ją na tle konkurencji, wysokiej elastyczności oraz pakietu aplikacji dostarczanych w zestawie razem z managerem połączeń. Korzystamy z centrum kontaktowego Aastra Solidus eCare, które obsługuje naszą usługę Customer Operations Function. Dzięki Solidus eCare jesteśmy w stanie w pełni zintegrować operacje naszego centrum kontaktowego z komunikacją wewnętrzną i zewnętrzną. Buduje to spójny wizerunek firmy oraz poprawia wydajność pracy i zarządzanie czasem. Nasz gówny cel, jakim była integracja systemów został osiągnięty dzięki wykorzystaniu technologii firmy Aastra i wsparciu ze strony jej partnera DV02" - mówi Angela Crocker, Supervisor w firmie Wavin.
Raport Gartner oraz więcej informacji na ten temat można znaleźć pod adresem:
www.aastrausa.com/analyst-reports.
Informacje o Aastra Polska
Aastra Polska jest polską częścią firmy Aastra Technologies Limited (zwanej w skrócie Aastra), globalnego dostawcy rozwiązań z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw. Z siedzibą w Concord w kanadyjskim stanie Ontario Aastra rozwija i dostarcza innowacyjne produkty i aplikacje komunikacyjne dla biznesu. Aastra jest obecna na całym świecie - zainstalowała ponad 50 milionów linii i jest pośrednio lub bezpośrednio obecna w ponad 100 krajach.
Aastra w całości i wyłącznie zajmuje się rozwiązaniami z zakresu komunikacji dla przedsiębiorstw i ma jedną z najbardziej kompleksowych ofert na rynku rozwiązań zunifikowanej komunikacji, szytych na miarę potrzeb klientów. Wśród oferowanych przez Aastrę produktów znajdują się bogate w funkcje serwery telekomunikacyjne dla małych i średnich przedsiębiorstw oraz ich skalowalne wersje dla bardzo dużych przedsiębiorstw, rozwiązania zintegrowania systemów mobilnych, call center oraz szeroki wybór terminali. Dzięki wykorzystywaniu otwartych standardów Aastra pozwala przedsiębiorstwom na wydajniejszą komunikację i współpracę
Więcej informacji o firmie Aastra oraz jej ofercie znajduje się na stronie www.aastra.com
Nadesłał:
Mondaypr
|
Komentarze (0)