Firma » Biznes
Marcin Ruciński nowym Dyrektorem Sprzedaży w Tech Data Polska
Poprzednio związany był z firmą ABC Data.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Szeroka znajomość rynku dystrybucyjnego oraz silne zorientowanie na sprzedaż zadecydowały
o podjęciu współpracy z międzynarodowym koncernem. „Po latach pracy w jednej firmie przyszedł naturalny czas na zmianę. Przy dokonywaniu wyboru bardzo istotnym czynnikiem była możliwość poznania zasad pracy w międzynarodowej korporacji i nabycia nowych doświadczeń na tym polu” – mówi Marcin Ruciński.
Przed nowym Dyrektorem stoi wiele wyzwań, takich jak zwiększenie efektywności sprzedaży, wzrost ilości aktywnych klientów jak i poziomu obsługi partnerów.
Marcin Ruciński chce skupić się m.in. na rozwoju kanału SMB i Corporate, wzmocnić pozycję Tech Daty w kanale Retail & E-commerce oraz poprawić kontakt i relacje z partnerami.
Obowiązki Dyrektora Sprzedaży to działania z pogranicza różnych obszarów firmy. Nowa postać w szeregach Tech Data to zapowiedź podniesienia jakości również w zakresie rozwoju nowych kanałów sprzedaży usług jaki i poszerzenia oferowanego asortymentu.
O Tech Data
Tech Data Corporation jest jednym z największych na świecie dystrybutorów produktów, usług i rozwiązań technologicznych. Zaawansowane możliwości logistyczne firmy i oferowane usługi o wartości dodanej umożliwiają 115 000 resellerów skuteczne i ekonomiczne zaspokajanie różnorodnych potrzeb technologicznych użytkowników końcowych w ponad 100 krajach. W roku finansowym zakończonym 31 stycznia 2015 r. Tech Data uzyskała sprzedaż netto na poziomie 27,7 mld USD. Firma zajmuje 107. miejsce na liście Fortune 500® i jest jedną z „Najbardziej podziwianych firm świata” według rankingu Fortune. Więcej na ten temat można dowiedzieć się na stronie www.techdata.com lub obserwując nas w serwisach Facebook i Twitter.
Nadesłał:
GutPR
|
Komentarze (0)