Firma » Biznes
Maxi Zoo – plany lidera branży zoologicznej na 2023 rok
Zobacz więcej zdjęć » |
Pomimo wielu przeszkód i trudności firma może zaliczyć 2022 rok do udanych. Przede wszystkim dzięki zrealizowaniu swoich planów dotyczących otwierania nowych sklepów. Kryzys nie był w stanie pokrzyżować planów sieci, dzięki czemu Maxi Zoo Polska zakończyło rok z założoną liczbą 88 placówek w całej Polsce. Firma stworzyła również własną aplikację oraz otrzymała wiele wyróżnień w ogólnopolskich plebiscytach i konkursach. Poprzeczka została podniesiona naprawdę wysoko. Jak zatem będzie wyglądała strategia sieci w 2023 roku?
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Muszę przyznać, że uporaliśmy się ze wszelkimi niedogodnościami na rynku i tym samym spełniliśmy plany oraz postanowienia z początku 2022 roku. Oczywiście nie było to łatwe zadanie. Ostatnie dwa lata przyniosły nam wiele trudnych wyzwań i zjawisk, których nie mogliśmy przewidzieć. Taki obrót spraw wymusił na nas podjęcie odpowiednich działań i jak widać, były one dobre. Budujące jest spoglądanie na firmę, która pomimo rosnącego kryzysu realizuje swoją strategię. To przekłada się również na większe ambicje i chęć jeszcze bardziej dynamicznego rozwoju w nowym 2023 roku. Skoro już o tym mowa, w tym roku przede wszystkim będziemy kontynuować ekspansję, pojawiając się w kolejnych regionach Polski. Chcemy otworzyć 30 placówek, dzięki czemu tysiące nowych osób otrzyma możliwość odpowiedniego zatroszczenia się o swoich pupili. Zwiększając ilość sklepów, poszerzymy również kadrę pracowniczą Maxi Zoo Polska do około 700 osób. Dodatkowo, w kolejnych latach będziemy chcieli utrzymać liczbę otwarć na podobnym poziomie. - powiedział Wojciech Kamiński, CEO Maxi Zoo Polska.
Rozwój przede wszystkim
Dynamiczna ekspansja to z pewnością mocny element strategii firmy. Ponadto sieć rozwija sektor e-commerce, co ma znacznie usprawnić logistykę wysyłanych paczek. W 2022 roku nastąpiło otwarcie magazynu w Głogowie, który obsługuje przesyłki rynku polskiego oraz niemieckiego, a to nie koniec rozwoju na tej płaszczyźnie. W kolejnych latach firma planuje otworzyć własne centrum logistyczne, które jeszcze mocniej usprawni proces wysyłki paczek. Bieżący rok będzie również pełny ważnych wydarzeń, m.in. otwarty zostanie setny sklep stacjonarny. Plany rozwoju dotyczą również samych placówek, które w ciągu najbliższych kilku lat zostaną wzbogacone o dodatkowe usługi, pozwalające kompleksowo zadbać o pupili. Rozwój nie ominie także aplikacji, która stanie się częścią ekosystemu, pozwalającego znaleźć odpowiednią usługę lub poradę.
Przed Maxi Zoo Polska kolejny rok pełen wyzwań oraz przełomów. W przeciągu dziesięciu lat firma wyrosła na lidera rynku zoologicznego w Polsce i sukcesywnie rozwija swoje wpływy na terenie całego kraju. Pomimo piastowanej pozycji, sieć nie zamierza porzucać dalszego rozwoju i stale szuka rozwiązań, aby jak najlepiej dostosować ofertę, a także funkcjonalność sklepów do potrzeb klienta.
Komentarze (0)