Zdrowie » Dziecko
Medela- dystrybutor produktów dla matek karmiących i dzieci już w Polsce
![]() |
| Zobacz więcej zdjęć » |
Za rozwój firmy odpowiedzialny jest Tomasz Chodkowski. Intertom był dystrybutorem produktów Medeli w Polsce od 1999 roku. Celem firmy jest rozwój w dwóch obszarach działalności: Breastfeeding i Healthcare.
Firma Medela jest szwajcarską marką, stworzoną w 1961 roku przez Olle Larssona. Funkcjonuje jako firma rodzinna, obecnie pod kierownictwem syna założyciela - Michaela Larssona. Firma Medela specjalizuje się w produkcji i globalnej dystrybucji produktów dla matek karmiących i dzieci. Produkty Medeli powstają na podstawie najnowocześniejszych badań.
Celem firmy Medela jest poprawianie jakości życia matek karmiących oraz dzieci poprzez wspieranie i ułatwianie naturalnego karmienia piersią. Chcąc pomagać matkom w karmieniu piersią, Dział Breastfeeding, opracowuje i dostarcza najbardziej zaawansowane technologicznie odciągacze pokarmu, akcesoria do karmienia piersią oraz materiały edukacyjne i produkty dla fototerapii w leczeniu żółtaczki u niemowląt. Dział Healthcare zajmuje się dostarczaniem nowatorskich rozwiązań medycznych w zakresie cyfrowych systemów drenażu klatki piersiowej oraz rozwiązań podciśnieniowych m.in. do podciśnieniowego leczenia ran.
Tomasz Chodkowski założył firmę Intertom w marcu 1999 roku. W związku z jego osiągnięciami w zakresie rozwoju marki wybrany został na stanowisko Dyrektora Zarządzającego Medela Polska.
Wszyscy dotychczasowi pracownicy firmy Intertom będą współtworzyć zespół Medela Polska. Obecny zespół liczący 18 pracowników zostanie w ciągu następnych 3 lat powiększony do 27 osób. Firma Medela Polska będzie także wyłącznym dystrybutorem produktów Reister Healthcare zapewniając ich dostępność w aptekach i ośrodkach opieki zdrowotnej w całej Polsce.
Aby uzyskać więcej informacji prosimy odwiedzić stronę www.medela.com
Nadesłał:
Izabela Ozaist
|

Na przekór masowości. Co o współczesnym designie mówi debiut MOTE podczas Warsaw Home & Contract
ROSNĄCA PODAŻ – CHĘTNYCH MNIEJ. WYNIKI RAPORTU „PIERWOTNY RYNEK MIESZKANIOWY W ŁODZI 2025”
BLACK WEEKS w Komforcie. Rabaty do -30% na łazienki, podłogi, drzwi i kuchnie
Komfort bierze listopadowe wyprzedaże w swoje ręce – od koncepcji po realizację z AI
AkzoNobel zwiększa rentowność w III kwartale do 15,1%
Komentarze (0)