Rozrywka » Sport
Media kochają kadrowiczów. „Lewy” najbardziej medialny
Zobacz więcej zdjęć » |
Który z podopiecznych Adama Nawałki był najbardziej medialny?
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Odpowiedź na to pytanie znalazła się w kwietniowej analizie „Polska Piłka”, która cyklicznie przygotowywana jest przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Z lektury raportu można dowiedzieć się nie tylko o medialności polskich piłkarzy oraz klubów Ekstraklasy i 1. ligi, ale także poznać wartość materiałów oraz ich szczegółowy zasięg. Poza tym badana jest aktywność klubów Ekstraklasy w mediach społecznościowych.
W kwietniu, tradycyjnie już, w mediach brylował Robert Lewandowski. Jego nazwisko pojawiało się w prasie i na wybranych stronach internetowych znacznie częściej niż nazwiska pozostałych analizowanych zawodników. Medialność kapitana Reprezentacji Polski była ponad trzykrotnie wyższa od medialności drugiego w zestawieniu Grzegorza Krychowiaka. Na trzecim miejscu znalazł się Łukasz Piszczek, a czwarty był Wojciech Szczęsny. W pierwszej dziesiątce, poza wymienioną czwórką, znalazło się jeszcze trzech pomocników (Błaszczykowski, Zieliński i Grosicki), dwóch bramkarzy (Fabiański i Tytoń) oraz napastnik (Sobiech).
Medialność zespołów walczących o Mistrzostwo Polski była w kwietniu wysoka, ale nie rekordowa. Największe zainteresowanie dziennikarzy wzbudzała Legia Warszawa, która znalazła się na czele zestawienia przygotowanego przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Za plecami „Wojskowych” uplasował się Lech Poznań, a trzecia była Wisła Kraków. Zespoły, które zajęły miejsca od 4. do 6. dzieliła minimalna różnica. Czwarty w zestawieniu Śląsk Wrocław okazał się lepszy od Cracovii o zaledwie trzy publikacje. Z kolei medialność szóstej Lechii Gdańsk była tylko o ok. 2% niższa od medialności Śląska i Cracovii.
Na zapleczu Ekstraklasy nie doszło do większych przetasowań w stosunku do poprzednich miesięcy. Na pozycji lidera – piąty raz z rzędu – znalazł się Zawisza Bydgoszcz. Drugie miejsce obroniło Zagłębie Sosnowiec, a na trzecią pozycję awansowała Arka Gdynia. „Żółto-niebiescy” usunęli z podium Wisłę Płock, która w kwietniu była piąta. Czwartą lokatę zajął GKS Bełchatów.
„Polska Piłka” to cykliczna analiza prowadzona przez „PRESS-SERVICE Monitoring Mediów”. Badanie uwzględnia medialność klubów Ekstraklasy, 1. ligi oraz polskich piłkarzy występujących w Premier League, Primera Division, Ligue 1, Serie A i pierwszej Bundeslidze. Proces analizy obejmuje ponad 1100 tytułów prasowych i wybrane strony internetowe. Ponadto analitycy sprawdzają popularność klubów Ekstraklasy w mediach społecznościowych (Facebook.com, Twitter.com, Youtube.com). Badanie „Polska Piłka” prowadzone jest cyklicznie, począwszy od 1 marca 2010 roku. Do tej pory wzięto pod uwagę już ponad 1,2 mln informacji.
Nadesłał:
PRESS-SERVICE Monitoring Mediów
|
Komentarze (0)