Technologie » Telekomunikacja

Microsoft Dynamics CRM 2013 już jesienią!

Microsoft wprowadza nową wersję rozwiązania CRM zaprojektowaną w taki sposób, aby wspierać ludzi w codziennej pracy i dostarczać klientom atrakcyjne możliwości

Microsoft Corp. (Nasdaq: „MSFT") ogłosił dostępność kolejnej wersji rozwiązania Microsoft Dynamics CRM, która pojawi się na globalnym rynku jesienią br. Nowy system jest wynikiem strategii Microsoft Dynamics, według której użytkownik systemu znajduje się w centrum uwagi, a opracowywane rozwiązania mają za zadanie sprostać jego oczekiwaniom.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:


Rozwiązanie, dostępne zarówno w modelu online (Microsoft Dynamics CRM Online 2013), jak i on-premise (Microsoft Dynamics CRM 2013), zapewni specjalistom ds. sprzedaży, marketingu i obsługi klienta jeszcze bardziej spersonalizowane możliwości. Nowy system oferuje użytkownikom dostęp do danych na różnych typach urządzeń oraz nowy, szybki i płynny w działaniu interfejs użytkownika, udostępniający pracownikom informacje adekwatne do wykonywanych obowiązków, a także zapewnia bogatsze informacje kontekstowe, które pozwalają uzyskać lepszy wgląd w informacje dotyczące klientów i ich potrzeb. Microsoft Dynamics CRM oferuje również rozszerzone możliwości współpracy w sieciach społecznościowych, dzięki czemu użytkownicy mogą łączyć się z właściwymi ludźmi i korzystać z potrzebnych zasobów w odpowiednim czasie.

- Klienci są dziś coraz bardziej świadomi - posiadają odpowiednią wiedzę oraz działają w sieciach społecznościowych i biznesowych, które pomagają im w podejmowaniu decyzji zakupowych. Oczekują oni, że firmy pomogą im dokonać w pełni świadomego wyboru - powiedział Bob Stutz, Corporate Vice President, Microsoft Dynamics CRM. - Microsoft Dynamics CRM pozwala łączyć się z klientami w sposób indywidualny, oferując im informacje pomocne w procesie wyboru właściwego dla siebie produktu. Nasze rozwiązanie pomaga użytkownikom zaangażować się w prowadzenie sprzedaży, a także dbać o relacje, dostarczając pozytywnych doświadczeń - dodaje.  

Dopasowanie, zaangażowanie i dbałość o klientów


Microsoft Dynamics CRM stawia użytkowników w centrum uwagi, kierując się uwarunkowaniami związanymi ze sposobem ich działania i potrzebami dotyczącymi wykonywanej pracy. Rozwiązanie oferuje możliwości, które pozwalają użytkownikom m.in.:


Zaproponować klientom odpowiedne produkty i usługi, których w danej chwili potrzebują poprzez:

- integrację z MarketingPilot - rozwiązaniem do automatyzacji marketingu, które pozwala firmom m.in. zarządzać produktami, budżetami i zasobami oraz realizować i nadzorować kampanie marketingowe, pomagając w dostarczaniu klientom spójnych doświadczeń w różnych kanałach społecznościowych i elektronicznych. Produkt ten pomaga również firmom w odczytywaniu „cyfrowych śladów" pozostawianych przez swoich klientów, które można następnie zamieniać w leady i przekazywać do systemu sprzedaży;

- zapewnienie doskonałości realizowanych procesów biznesowych, dzięki czemu użytkownicy mogą wprowadzać zmiany w realizowanych procesach (takich jak sprzedaż, serwis itp.) w oparciu o potrzeby swoich klientów, a także zapewniać usługi, które odpowiadają ich oczekiwaniom.

Współdziałać na odpowiednim poziomie, pozwalając na głębszą interakcję poprzez:

- wdrożenie nowego interfejsu opartego na najlepszych praktykach branżowych pozwalającego zespołom sprzedażowym na łatwiejsze niż kiedykolwiek przechodzenie od leadu do szybkiego zamknięcia sprzedaży. Jednocześnie rozwiązanie zapewnia organizacji możliwość błyskawicznego reagowania w obliczu zmieniających się warunków rynkowych;

- wprowadzenie nowych mobilnych aplikacji klienckich na iPada i tablety z Windows 8, oferujących użytkownikom dostęp do zaawansowanych funkcjonalności i analiz w trakcie podróży. Wkrótce po wydaniu Microsoft Dynamics CRM 2013 pojawi się również możliwość korzystania z nowych funkcjonalności dotykowych na telefonach z systemem Windows 8 i Android oraz iPhone'ach, dzięki czemu użytkownicy zyskają dostęp do informacji zawartych w systemie CRM z poziomu swoich ulubionych urządzeń.


• Dbać o trwałe relacje z klientami, podtrzymując ich lojalność wobec marki poprzez:
- zapewnienie pracownikom możliwości współpracy oraz dzielenia się wiedzą na temat  klientów poprzez serwis Yammer w ramach rozwiązania CRM;

- bezproblemową integrację z Microsoft Lync i Skype z poziomu interfejsu Microsoft Dynamics CRM, która umożliwia użytkownikom łączenie się z klientami w czasie rzeczywistym, zapewniając im pełny dostęp do informacji oraz tworząc podstawy pod bardziej osobiste i trwałe relacje.

***

Informacje o firmie:

Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.

Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją - Windows 8 oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office - którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft.

Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego" poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit", Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości", który w 2007 roku  został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007". Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny" Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzecz bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!". W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).


Dodatkowych informacji udzielą:



Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Anna Klimczuk
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-anszte@microsoft.com

Marek Zaleski
Microsoft Sp. z o.o.
tel. 22 594 15 43
fax 22 594 10 02
kom. +48 505 191 543
e-mail: b-mazale@microsoft.com

Monika Burdach
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax 22 594 10 02
e-mail: v-monib@microsoft.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »