Technologie » Komputery

Microsoft Dynamics CRM Online obchodzi swoje pierwsze urodziny!

Minął rok od chwili, kiedy firma Microsoft ogłosiła wprowadzenie na globalny rynek systemu Microsoft Dynamics CRM w środowisku cloud computing.

Rozwiązanie oparte na Microsoft Dynamics CRM 2011 zostało udostępnione 28 lutego 2011 roku na 40 rynkach aż w 41 językach. Od chwili swojej premiery Dynamics CRM Online cieszy się dużą popularnością, pozwalając przedsiębiorstwom na zwiększenie efektywności sprzedaży, obsługi klienta oraz działań marketingowych, przy jednoczesnych korzyściach wynikających z modelu cloud. Możliwość niemal natychmiastowego wdrożenia systemu, jego elastyczność, skalowalność i przystępna cena sprawiły, że zaawansowana technologia stała się dostępna nie tylko dla korporacji, lecz także mniejszych firm. W ten sposób promowana przez Microsoft koncepcja „Power of Productivity" mogła stać się udziałem wszystkich, którzy dążą do podniesienia jakości świadczonych usług. - Po upływie roku od dnia światowej premiery Microsoft Dynamics CRM Online rozwiązanie zyskało szerokie grono zwolenników, którzy docenili korzyści, jakie niesie ze sobą przetwarzanie w chmurze. Naszym celem jest nieustanne doskonalenie systemu, stąd regularnie wprowadzamy aktualizacje dla Dynamics CRM, aby jeszcze lepiej odpowiadać na nowe trendy rynkowe i potrzeby naszych klientów. - mówi Adam Komorowski, Dyrektor Działu Aplikacji Biznesowych Microsoft Dynamics w polskim oddziale Microsoft.

Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:

Od chwili światowej premiery wprowadzono kilka aktualizacji Microsoft Dynamics Online, w tym w listopadzie 2011 roku aktualizację, która umożliwia firmom działanie w wirtualnej sieci społecznościowej, oferuje jeszcze lepsze zabezpieczenia oraz pozwala na integrację mechanizmów systemu CRM z Microsoft Office 365. Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów, Microsoft poinformował ostatnio o kolejnej aktualizacji systemu, która wejdzie na rynek w drugim kwartale 2012 roku. Update systemu zapewni dostęp do zaawansowanych funkcjonalności rozwiązania za pomocą urządzeń mobilnych typu iPad, iPhone, Blackberry i urządzeń z systemami Windows Phone 7 i Android. Co więcej, najnowszy Microsoft Dynamics CRM będzie wyposażony w rozbudowane funkcje społecznościowe umożliwiające dzielenie się informacjami i uwagami w czasie rzeczywistym, oraz bezpieczne i skalowalne rozwiązania globalne. Rozwiązanie stworzy też możliwość obsługi przez wiele przeglądarek i platform internetowych.

Jedną z polskich firm, która zdecydowała się na wdrożenie Microsoft Dynamics CRM Online jest Centrum Medyczne ENEL-MED. - CRM w chmurze umożliwił naszym pracownikom mobilny dostęp do wszystkich niezbędnych informacji z dowolnego urządzenia połączonego z Internetem. Dzięki temu nawet w trakcie podróży czy spotkania możemy natychmiast reagować na zapytania naszych klientów i skutecznie wykorzystywać pojawiające się możliwości sprzedażowe. - mówi Daniel Kłoda, Koordynator Pomocy Technicznej i Ładu Informacyjnego IT, ENEL-MED. Wdrożenie przeprowadziła firma Netwise, specjalizująca się w dostarczaniu zintegrowanych systemów CRM, która posiada wieloletnie doświadczenie we wdrożeniach aplikacji biznesowych do zarządzania relacjami z klientami. - Dynamics CRM Online to rozwiązanie, które pozwala na prowadzenie biznesu z dowolnego miejsca i w dowolnym czasie. Dużą zaletą systemu jest krótki czas jego wdrożenia. W przypadku Centrum Medycznego ENEL-MED cała implementacja, począwszy od analizy biznesowej i planowania, a skończywszy na szkoleniach dla pracowników, trwała zaledwie 3 miesiące, nie zakłócając codziennego funkcjonowania firmy. - mówi Jakub Skałbania, Konsultant Wiodący, Netwise.

Microsoft Dynamics CRM Online cieszy się także zainteresowaniem firm z branży finansowej i ubezpieczeniowej. Jedną z nich jest Polska Kancelaria Brokerska - firma zajmująca się kompleksowym zarządzaniem ryzykiem, z uwzględnieniem instrumentów ubezpieczeniowych. - Microsoft Dynamics CRM w chmurze pozwolił nam zoptymalizować obsługę poprzez wykorzystanie interaktywnego narzędzia, optymalizującego nie tylko naszą pracę, ale także na bieżąco dostosowującego się do potrzeb klientów. Kwestia dostępu do danych i możliwość ich monitorowania w czasie rzeczywistym pełni istotną rolę w branży zarządzania ryzykiem. Reprezentanci naszej firmy działają na terenie całego kraju, dlatego niezwykle ważne było zapewnienie im stałego dostępu do aktualnych informacji na temat klientów, ich preferencji oraz aktualnych oczekiwań. Mając wgląd do tych danych z dowolnego miejsca, możemy prowadzić usługi doradcze efektywniej i dla większej grupy klientów. Nasi kontrahenci doceniają także portal www, zapewniający im interaktywny dostęp do informacji z systemu CRM na temat polis, zbliżających się terminów płatności składek, ubezpieczeń pojazdów oraz innych kluczowych dla prowadzenia biznesu informacji. - mówi Paweł Janczak, Prezes Zarządu Polskiej Kancelarii Brokerskiej. Wdrożenie w PKB przeprowadziła firma SaaS Solutions, specjalizująca się we wdrożeniach rozwiązań biznesowych w modelu SaaS. - Po szczegółowej analizie potrzeb firmy PKB zaproponowaliśmy rozwiązanie Dynamics CRM Online, które ze względu na swoją elastyczność i mobilność pozwoliło pracownikom Kancelarii na efektywne działanie poza siedzibą biura, zapewniając jednocześnie dostęp do wymaganych informacji za pomocą urządzeń przenośnych. - mówi Tomasz Braja, Prezes Zarządu, SaaS Solutions.

Wszystkie przedsiębiorstwa zainteresowane możliwościami Microsoft Dynamics CRM Online mogą skorzystać z obowiązującej od 6 lutego br. oferty Cloud CRM for Less. W ramach promocji Microsoft przekaże uprawnionym firmom po 137 EUR za każdą licencję subskrypcyjną do usługi Microsoft Dynamics CRM Online na okres przynajmniej 2 lat. Ponadto, niezależnie od tej promocji, wszystkie firmy mogą korzystać z licencji na usługi Microsoft Dynamics CRM Online za jedyne 40,25 EUR na użytkownika miesięcznie. Promocja pozwala firmom zaoszczędzić od 4110 EUR do 68 500 EUR.

Oferta, obowiązująca do 30 czerwca 2012 roku, skierowana jest do firm działających w Australii, Kanadzie, Japonii, Meksyku, Nowej Zelandii, Norwegii i Szwajcarii oraz w państwach członkowskich Unii Europejskiej, które nabyły przynajmniej 30 i nie więcej niż 500 licencji subskrypcyjnych do usługi Microsoft Dynamics CRM Online.

Więcej informacji na temat oferty znajduje się na stronie http://crm.dynamics.com/pl-pl/offers/cloud-crm-for-less.

***
Informacje o firmie:

Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, a także dostawcą kompleksowych rozwiązań cloud computing, aplikacji serwerowych i innych technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i administracji.

Sztandarowe produkty oferowane przez Microsoft to system operacyjny Windows z najnowszą wersją - Windows 7, która sprzedała się już na świecie w rekordowej liczbie 240 milionów egzemplarzy oraz oprogramowanie biurowe Microsoft Office - którego najnowsza wersja Microsoft Office 2010 zadebiutowała na rynku w lipcu 2010. Poza tym w ofercie spółki znajdują się m.in.: konsola Xbox 360, Windows Live Essentials wraz z pocztą Hotmail, komunikatorem Windows Messenger oraz wirtualnym dyskiem SkyDrive, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System, platforma Windows Azure oraz technologia Microsoft.NET. Microsoft jest również liderem w zakresie rozwiązań Cloud Computing, dostarczając zarówno aplikacje, infrastrukturę jak i platformę programistyczną w formie usług za pośrednictwem chmury obliczeniowej.

Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia blisko 90 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. W Polsce Microsoft współpracuje z ponad 8 tysiącami partnerów i 20 tysiącami inżynierów.

Polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. W ramach realizacji swojej strategii odpowiedzialności, polski oddział Microsoft koncentruje działania na zwalczaniu zjawiska „wykluczenia informacyjnego" poprzez upowszechnianie wiedzy i umiejętności informatycznych. W tym celu współpracuje z wieloma organizacjami pozarządowymi i wspólnie z nimi wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii. W ramach programu „Microsoft dla non-profit", Microsoft przekazuje również bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji o charakterze społecznym. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce. Firma jest zaangażowana w działania w obszarze edukacji również poprzez projekt „Partnerstwo dla Przyszłości", który w 2007 roku został wyróżniony przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski, otrzymując tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007". Od maja 2009 roku Microsoft we współpracy z Fundacją Dzieci Niczyje oraz Fundacją „Kierowca Bezpieczny" Krzysztofa Hołowczyca, prowadzi także inicjatywę na rzec bezpieczeństwa internetowego dzieci „3...2..1...Internet!". W ramach kampanii ponad 100 tysięcy dzieci w całej Polsce dowiedziało się jak bezpiecznie korzystać z Internetu. W lipcu 2010 roku w Polsce odbyły się światowe finały największego konkursu technologicznego na świecie Imagine Cup, który jest organizowany przez Microsoft od 9 lat. Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".

Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 802 000 (opłata według stawek Twojego operatora).


***

Microsoft Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.


Dodatkowych informacji udzielą:

Agnieszka Dziedzic
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com

Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: joannafr@microsoft.com

Piotr Kaniowski
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02
e-mail: v-piotrk@microsoft.com

Agnieszka Zarzycka
Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa
tel. 22 594 10 00
fax. 22 594 10 02
e-mail: Agnieszka.Zarzycka@microsoft.com



Redakcja CentrumPR informuje, że artykuły, fotografie i komentarze publikowane są przez użytkowników "Serwisów skupionych w Grupie Kafito". Publikowane materiały i wypowiedzi są ich własnością i ich prywatnymi opiniami. Redakcja CentrumPR nie ponosi odpowiedzialności za ich treść.

Nadesłał:

EW

Komentarze (0)


Twój podpis:
System komentarzy dostarcza serwis eGadki.pl
Opublikuj własny artykuł
Opublikuj artykuł z linkami

Kalendarium

Przejdź do kalendarium »

dodaj wydarzenie »

Ostatnio dodane artykuły

dodaj artykuł »