Technologie » Komputery
Microsoft Dynamics CRM - przetestuj sam!
Zobacz więcej zdjęć » |
Systemy klasy CRM wspierają sprzedaż, obsługę klienta i marketing, pozwalając sprawnie zarządzać danymi o klientach, zadaniami czy projektami.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Dzięki nim, wszyscy pracownicy zyskują łatwy i szybki dostęp do ujednoliconych informacji, a dział marketingu może kreować i realizować strategie sprzedaży skierowane do klientów wyselekcjonowanych na podstawie dowolnych kryteriów, a nawet śledzić na bieżąco efektywność swoich działań.
17 maja br. zostanie uruchomiona platforma, umożliwiająca utworzenie darmowego, 30-sto dniowego konta testowego i zapoznania się z funkcjonalnością systemu Microsoft Dynamics CRM oraz korzyściami, jakie jego implementacja może przynieść własnej firmie. W ramach tego przedsięwzięcia, Microsoft Dynamics nie tylko bezpłatnie oferuje swoje oprogramowanie do zarządzania relacjami z klientami, ale także wsparcie dowolnie wybranego partnera wdrożeniowego. W akcji biorą udział certyfikowani Partnerzy Microsoft Dynamics, którzy roztoczą nad uczestnikami programu opiekę merytoryczną. Biorący udział w akcji Partnerzy, tacy jak Netwise Sp. z o.o., InforIT Sp. z o.o., Insoft Sp. z o.o., AMG.net S.A., Jade Sp. z o.o., Intersys Sp z o.o., będą udzielać praktycznych porad i wskazówek, w jaki sposób aplikacja CRM może zostać wykorzystana do maksymalizowania zysków firmy.
– Jeśli wdrożenie systemu ma przynieść spodziewane rezultaty, konieczna jest szczegółowa diagnoza potrzeb przedsiębiorstwa, znajomość procesów, jakie w nim zachodzą oraz specyfika branży, w której firma działa. Najlepiej jest więc powierzyć implementację platformy CRM firmie wdrożeniowej, posiadającej wieloletnie doświadczenie we wdrożeniach w konkretnym segmencie rynku. Właśnie z tego powodu pozostawiamy przedsiębiorstwom, które zdecydują się wziąć udział w akcji, swobodę wyboru partnera wdrożeniowego – mówi Mariusz Wołodźko, szef działu Microsoft Dynamics w Microsoft Polska.
Aby założyć 30-sto dniowe konto testowe, należy zarejestrować się na stronie http://emea.dynamicscrm.com/?culture=pl-PL&campaign=MSPOL (linki rejestracyjne można też znaleźć na stronach partnerów wdrożeniowych biorących udział w akcji) i już po kilku chwilach można przekonać się, jak Microsoft Dynamics CRM ułatwia pracę. Testowy system udostępniany jest jako aplikacja hostowana. Po rejestracji uczestnicy programu samodzielnie wybierają funkcjonalności systemu, z których chcą korzystać, dostosowując w ten sposób narzędzie do indywidualnych potrzeb przedsiębiorstwa.
W ramach akcji planowane są także działania edukacyjne. Na stronach programu zamieszczono wiele artykułów i materiałów video, które wprowadzą uczestników akcji w tajniki korzystania z systemu. Ponadto, uczestnicy otrzymywać będą praktyczne wskazówki dotyczące wykorzystania i możliwości systemu drogą mailową.
Po zakończeniu akcji klient będzie mógł zadecydować o ewentualnym nabyciu systemu lub dalszym hostowaniu aplikacji we współpracy z partnerem wdrożeniowym. Podobne działania zostały przeprowadzone m.in. w Danii i Holandii, gdzie cieszyły się dużym zainteresowaniem. Duża część uczestników akcji przekonawszy się o możliwościach i zaletach narzędzia, poważnie zaczęła myśleć nad wdrożeniem systemu na stałe.
Informacje o firmie :
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, aplikacji serwerowych i technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. W ofercie spółki znajdują się m.in.: system operacyjny Microsoft Windows, oprogramowanie biurowe Microsoft Office System, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System oraz technologia Microsoft.NET.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia ponad 95 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. Microsoft współpracuje z ośmioma tysiącami partnerów i dwudziestoma tysiącami inżynierów w całej Polsce.
Firma Microsoft została zbudowana w oparciu o przekonanie, że nowe technologie, jeśli uczynić je dostępnymi i przyjaznymi, są doskonałym narzędziem do rozwoju i realizacji marzeń, pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości, jakie drzemią w nas samych i otaczającym świecie. Dlatego też, polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. Naturalną konsekwencją tego zobowiązania i prowadzonej działalności biznesowej jest realizowanie zadań społecznych w obszarze edukacji informatycznej i walki ze zjawiskiem „wykluczenia informacyjnego”. W listopadzie 2008 roku Microsoft za projekt „Partnerstwo dla Przyszłości” otrzymał główną nagrodę – statuetkę Złotego Spinacza, przyznawanego w najważniejszym konkursie w polskiej branży PR „Złote Spinacze”, a w niespełna rok wcześniej, zaszczytny tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007” przyznawany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski. Celem tego realizowanego od 2004 r. projektu jest wspieranie polskiej edukacji w innowacyjnych działaniach, które przeciwdziałają zjawisku „wykluczenia cyfrowego” młodego pokolenia.
Z kolei w partnerstwie z organizacjami pozarządowymi, firma wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii – wiedzy, informacji i umiejętności informatycznych. W uruchomionym we wrześniu 2006 roku programie „Microsoft dla non-profit”, firma przekazuje bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji społecznych. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy”, przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce.
Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce”.
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 308 801.
Microsoft, Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Nadesłał:
EW
|
Komentarze (0)