Technologie » Komputery
Microsoft Dynamics CRM wspiera dynamiczny rozwój firmy Promedica24
Zobacz więcej zdjęć » |
Promedica24 jest wschodnioeuropejskim liderem w usługach opieki na rynku niemieckim. Promedica24 świadczy usługi opieki klientom indywidualnym - osobom starszym lub chorym w ich własnych domach, a także klientom instytucjonalnym.
Zamów artykuły sponsorowane na serwisie CentrumPR.pl w kilka minut, poprzez platformę Link Buildingu np.:
Przeczytaj również
Dodatkowo, Promedica24 jest największą wyspecjalizowaną agencją rekrutacyjną w branży medycznej w Polsce, rekrutującą lekarzy i innych pracowników medycznych do klientów w Hiszpanii, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Holandii, Belgii, Niemczech oraz w Polsce.
Dynamiczny rozwój firmy, stale wzrastająca liczba pracowników i klientów oraz wiążąca się z tym konieczność gromadzenia i przetwarzania ogromnej ilości danych sprawiła, że zarząd Promedica24 zdecydował się na wdrożenie narzędzia, które usprawniłoby obsługę klientów oraz zarządzanie danymi.
- Promedica24 od 4 lat, co roku podwaja swoje obroty. Aktualnie wynik to kilkadziesiąt milionów złotych. Bez systemu CRM dalsze takie tempo przyrostu byłoby niemożliwe - podsumowuje Bartłomiej Jędrzejczyk manager ds. operacyjnych w Promedica24.
Ponadto, firmie zależało na tym, aby system pozwalał się szybko i sprawnie modyfikować, a przy tym był na tyle prosty w obsłudze, by osoby nie posiadające specjalistycznej wiedzy programistycznej mogły od razu poradzić sobie z obsługą podstawowych funkcjonalności tj. dodawaniem pól, kartotek, generowaniem raportów czy wykonywaniem prostych zadań przepływów pracy (workflow). Wybrano wspomagającą zarządzanie relacjami z klientami platformę Microsoft Dynamics CRM 4.0.
- Wybraliśmy tę aplikację ze względu na łatwość w integracji obecnego środowiska, czyli naszej bazy danych z aplikacją CRM - mówi Bartłomiej Jędrzejczyk.
Wyposażenie systemu Microsoft Dynamics CRM 4.0 w skuteczne narzędzia do migracji danych tj. standardowe narzędzie Importu rekordów do CRM oraz aplikację Manager migracji danych programu, zaowocowało bezproblemowym importem zgromadzonych przez Promedica24 danych oraz ich zapisem w strukturze systemu, z zachowaniem wszelkich powiązań. Zabieg ten umożliwił natychmiastowe przetwarzanie danych, a tym samym znaczne przyspieszenie aranżacji i synchronizacji kalendarzy klientów oraz pracowników (opiekunów). Co więcej, informacje o klientach, zawarte w systemie, uwzględniają ich indywidualne potrzeby i wymagania.
Platforma, wyposażona w zaawansowane narzędzia do analizy szczegółowych danych, pozwala na błyskawiczne wyszukanie w bazie opiekuna, który najpełniej spełnia oczekiwania klienta i jest dla niego dostępny w jak najkrótszym czasie.
- Obecnie baza danych wynosi 3,2 miliona rekordów. Szacunkowo liczba zawartych umów z klientami i opiekunami wynosi obecnie ponad 2 miliony. Administracja tak dużą bazą informacji nie byłaby możliwa bez systemu Microsoft Dynamics CRM - mówi Bartłomiej Jędrzejczyk.
Promedica24 przechowuje w swoich bazach informacje na temat lekarzy, pielęgniarek, rehabilitantów czy innych pracowników, jak i swoich klientów. Są to dane dotyczące specjalizacji zawodowej pracownika i jego kalendarza pracy oraz inne, które należy szczególnie zabezpieczyć. Stąd, priorytetem przy wyborze oprogramowania przez Promedica24 było też skuteczne zabezpieczenie danych i zachowanie zgodności systemu z Ustawą o Ochronie Danych Osobowych.
Zaimplementowany system wyręcza pracowników w wielu codziennych, rutynowych czynnościach, co pozwala na oszczędność czasu i znacznie ogranicza ilość błędów spowodowanych „czynnikiem ludzkim". Obecnie, większość danych można wybrać z wprowadzonych wcześniej list, które mogą być modyfikowane tylko przez uprawnione osoby. Dzięki nowemu oprogramowaniu zoptymalizowany został proces rekrutacji pracowników do bieżącej obsługi klientów firmy.
- W chwili obecnej system CRM wyręcza naszych pracowników w codziennych rutynowych czynnościach, dzięki czemu mogliśmy zwiększyć np. w Dziale Rekrutacji wydajność o ok. 36%. Teraz już wiemy, że inwestycja warta 1,2 mln złotych zwróci się w ciągu najbliższych 13 miesięcy - dodaje Bartłomiej Jędrzejczyk.
Bardzo przydatną funkcją jest też możliwość wyliczenia wstępnej kalkulacji wynagrodzenia dla pracownika czy premii dla rekrutera, a nawet sugerowanie najbardziej rentownego dopasowania pracownika do potrzeb klienta.
Specjalistom z firmy Intersys, dokonującym wdrożenia, udało się stworzyć niezawodny, a przy tym intuicyjny w obsłudze system przy wykorzystaniu zaawansowanych narzędzi tj. skrypty JavaScript, rozbudowane pluginy oraz aplikacje oparte na platformie .NET. Ponadto, w celu pełnego zinformatyzowania firmy i zapewnienia sprawnego przepływu danych w obrębie istniejącej już w niej infrastruktury IT, nowe oprogramowanie zintegrowane zostało z działającą już w Promedica24 platformą ERP oraz z systemem Microsoft SharePoint Services 3.0.
- Aplikacja Microsoft Dynamics CRM jest rozwiązaniem prostym w obsłudze, wdrożeniu i utrzymaniu, które pomaga automatyzować i upraszczać procesy związane z zarządzaniem relacjami z klientami. Zapewnia pracownikom całej organizacji dostęp do aktualnych danych oraz pozwala im szybko reagować na zmieniające się informacje - podsumowuje Dariusz Kossowski, prezes Promedica24.
Informacje o firmie:
Promedica24 jest wschodnioeuropejskim liderem w usługach opieki na rynku niemieckim. Promedica24 świadczy usługi opieki klientom indywidualnym - osobom starszym lub chorym w ich własnych domach, a także klientom instytucjonalnym. Dodatkowo, Promedica24 jest największą wyspecjalizowaną agencją rekrutacyjną w branży medycznej w Polsce, rekrutującą lekarzy i innych pracowników medycznych do klientów w Hiszpanii, Portugalii, Wielkiej Brytanii, Holandii, Belgii, Niemczech oraz w Polsce.
Poprzez dobór odpowiednio wykształconej i kompetentnej kadry pracowników świadczących oferowane przez firmę usługi, Promedica24 jest gwarantem najwyższej jakości świadczonych usług opiekuńczych, pielęgnacyjnych i rehabilitacyjnych.
Informacje o firmie:
Microsoft jest międzynarodowym producentem oprogramowania komputerowego, aplikacji serwerowych i technologii informatycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji. W ofercie spółki znajdują się m.in.: system operacyjny Microsoft Windows, oprogramowanie biurowe Microsoft Office System, rozwiązania wspierające zarządzanie z rodziny Microsoft Dynamics, aplikacje serwerowe Microsoft Windows Server System oraz technologia Microsoft.NET.
Microsoft Corporation powstał w 1975 roku w USA, a polski oddział firmy istnieje od 1992 r. W swoich filiach na całym świecie Microsoft zatrudnia ponad 95 tys. specjalistów z różnych dziedzin, w tym ponad 300 osób w Polsce. Ponadto, w Łodzi i Poznaniu działają Centra Innowacji Microsoft. Microsoft współpracuje z ośmioma tysiącami partnerów i dwudziestoma tysiącami inżynierów w całej Polsce.
Firma Microsoft została zbudowana w oparciu o przekonanie, że nowe technologie, jeśli uczynić je dostępnymi i przyjaznymi, są doskonałym narzędziem do rozwoju i realizacji marzeń, pozwalają na pełne wykorzystanie możliwości, jakie drzemią w nas samych i otaczającym świecie. Dlatego też, polski oddział Microsoft bierze aktywny udział w rozwoju gospodarki i społeczności lokalnej w Polsce. Naturalną konsekwencją tego zobowiązania i prowadzonej działalności biznesowej jest realizowanie zadań społecznych w obszarze edukacji informatycznej i walki ze zjawiskiem „wykluczenia informacyjnego". W listopadzie 2008 roku Microsoft za projekt „Partnerstwo dla Przyszłości" otrzymał główną nagrodę - statuetkę Złotego Spinacza, przyznawanego w najważniejszym konkursie w polskiej branży PR „Złote Spinacze", a w niespełna rok wcześniej, zaszczytny tytuł „Inicjatywy Edukacyjnej Roku 2007" przyznawany przez Ministerstwo Edukacji Narodowej i Głos Nauczycielski. Celem tego realizowanego od 2004 r. projektu jest wspieranie polskiej edukacji w innowacyjnych działaniach, które przeciwdziałają zjawisku „wykluczenia cyfrowego" młodego pokolenia.
Z kolei w partnerstwie z organizacjami pozarządowymi, firma wspiera społeczności marginalizowane w dostępie do nowych technologii - wiedzy, informacji i umiejętności informatycznych. W uruchomionym we wrześniu 2006 roku programie „Microsoft dla non-profit", firma przekazuje bezpłatnie swoje oprogramowanie na rzecz organizacji społecznych. W 2007 roku Microsoft otrzymał tytuł Dobroczyńcy Roku 2006 w kategorii „Strategiczne programy społecznego zaangażowania firmy", przyznany przez Akademię Rozwoju Filantropii w Polsce.
Microsoft konsekwentnie potwierdza także swoją wysoką pozycję wśród pracodawców, zajmując od kilku lat czołowe miejsca w badaniu prowadzonym przez Hewitt Associates i zdobywając tytuł „Najlepszego Pracodawcy w Polsce".
Zapraszamy do odwiedzenia polskiej strony firmy Microsoft pod adresem: http://www.microsoft.com/poland lub kontaktu
z Centrum Obsługi Klienta Microsoft pod numerem 0 801 308 801.
Microsoft, Windows, Windows Mobile, Visual Studio, Windows Server System, Windows Server, SQL Server, Visual Studio, BizTalk Server, Microsoft Dynamics są zarejestrowanymi znakami towarowymi, bądź znakami towarowymi Microsoft Corp. w Stanach Zjednoczonych i/lub w innych krajach. Nazwy wymienionych firm i produktów mogą być zastrzeżonymi znakami towarowymi ich właścicieli.
Dodatkowych informacji udzielą:
Agnieszka Dziedzic Joanna Frąckowiak
Microsoft Sp. z o.o. Microsoft Sp. z o.o.
Al. Jerozolimskie 195 A Al. Jerozolimskie 195 A
02-222 Warszawa 02-222 Warszawa
tel. 0 22 594 10 00 tel. 0 22 594 10 00
fax. 0 22 594 10 02 fax. 0 22 594 10 02
e-mail: adziedzi@microsoft.com e-mail: joannafr@microsoft.com
Piotr Kaniowski Anna Wardziak
Microsoft Sp. z o.o. Senior AccountManager
Al. Jerozolimskie 195 A Biuro Prasowe Microsoft Dynamics
02-222 Warszawa Sigma International Poland
tel. 0 22 594 10 00 tel. 0 22 628 37 09 - 147
fax. 0 22 594 10 02 kom. 0 608 314 617
e-mail: v-piotrk@microsoft.com e-mail: anna.wardziak@sigma.com.pl
Agnieszka Zarzycka
Audience Marketing Manager
02-222 Warszawa
tel. +48 (22) 549 13 98
fax. +48 (22) 549 10 02
e-mail: azarzyc@microsoft.com
Nadesłał:
EW
|
Komentarze (0)